Gjest pillarguri Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hei. dame 42, har gått av og på reductil og til kostholdsekspert de siste 4 år. tror jeg vet når jeg gjør bra og dårlige ting. har gått ned fra 79 til - 72 kg (med variasjoner helt ned i 63 kg for to år siden. jobber mye fysisk, og går turer i løpet av uka. er passelig fornøyd nå. (er bare litt god å ta i nå, ifølge gubben:) for havnannet år siden byttet familien ut sukker med fruktose i maten generelt.Har dette ført oss på villspor tro?? vi drikker ikke brus til hverdags,og ungene får en 05 hver i helga (14 og 8 år) og fruktose er ikke noe jeg tyr til annet enn i pannekakerøra,(hver fjortende dag) på grøten (ig i uka) eller for å heve gjærbaksten. tror jeg får flere kg fra vin og sausmat i helga, og pasta som lettvindtmiddager i uka. men når sant skal sies, syns jeg reductilkurene ikke er så effektive som før når jeg ikke hadde fruktose, men sukker i kostholdet. eller virker reductil dårligere etter lang tids bruk. jeg bruker denne medisinen i to mnd, og prøver å holde vekta i 6 mnd, men når den sklir ut starter jeg med reductil igjen...er dette helt feil eller. har noen kunnskap eller ærfaring. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.