Gå til innhold

Bimbo-jockeyer på TV

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er blonde, vulgære og med skjærende stemmer, tilgjorte og uegnet. De står og forkynner ulike budskap om musikk, konkurranser osv. Jeg kaller det "tom i hodet-TV". Du skal bruke penger på å ringe og sende SMS.

Jeg sendte en SMS:

"Dra opp og vis puppene!"

Men det ville hun ikke gitt. Hu blei liksom litt rar i maska, og det var verd penga.

Moral? Har ingen.

Skrevet

Mener du Line Victoria og Pia Haraldsen? De som har rebuser og sånn?

Skrevet

Mener du Line Victoria og Pia Haraldsen? De som har rebuser og sånn?

Ikke så farlig hvem og hvor. Bare generelt så syns jeg de er uspiselige alle sammen. Selve konseptet er også uspiselig rent bisnissmessig. De skal bare ha penger for SMS og telefon. Men det samme gjør et utall andre TV-programmer. Stem på ditten og stem på datten. Og jaggu gjør folk det også.

Skrevet

Ikke så farlig hvem og hvor. Bare generelt så syns jeg de er uspiselige alle sammen. Selve konseptet er også uspiselig rent bisnissmessig. De skal bare ha penger for SMS og telefon. Men det samme gjør et utall andre TV-programmer. Stem på ditten og stem på datten. Og jaggu gjør folk det også.

Ja, det er merkelig at folk gidder. Og som de maser! De sier det samme hvert femte sekund.

Skrevet

Ja, det er merkelig at folk gidder. Og som de maser! De sier det samme hvert femte sekund.

Det er markedsføring på høyt nivå. Målgruppene er nøye definert og de kan måle resultatet i kroner og øre helt eksakt. Hold på oppmerksomheten og selg tjenester tomskaller vil ha. Tomskaller og unger betaler, det gjør ikke de andre. Server da stoff for barn og tomskaller, og bisnissen er i gang.

Skrevet

Spørsmålet her er vel heller hvem som er vulgær?

I nevnte tilfelle syns jeg bare en puppeblotting manglet i bildet. Så hadde det liksom vært fullendt.

Skrevet

Inkludert du, tydeligvis.

Skrevet

Inkludert du, tydeligvis.

Jeg bare observerer og registrerer. Og gjør noen stikkprøver.

Skrevet

I nevnte tilfelle syns jeg bare en puppeblotting manglet i bildet. Så hadde det liksom vært fullendt.

Jaja... det er ikke givende tv, det er ikke det jeg mener. Men til og med en du ser på som blond bimbo kan også bli støtt av sexsjikanering.

Skrevet

Jaja... det er ikke givende tv, det er ikke det jeg mener. Men til og med en du ser på som blond bimbo kan også bli støtt av sexsjikanering.

At folk ikke egner seg til en jobb, det kan ikke jeg noe for.

Det er lenge siden jeg sluttet å ha sympati for de som ikke passer til å gjøre det de gjør.

Skrevet

Det tviler jeg på, sånn som de selger seg selv på TV.

Gjest Tullgull
Skrevet

Det er jo seerne som er tomme i hodet. Særlig de som sender inn vulgære smser. Damene behøver ikke å plage deg, du kan bare slå av. Hvorfor plager du damene?

Skrevet

Det er jo seerne som er tomme i hodet. Særlig de som sender inn vulgære smser. Damene behøver ikke å plage deg, du kan bare slå av. Hvorfor plager du damene?

Hvorfor ikke?

Gjest Tullgull
Skrevet

Hvorfor ikke?

Fordi det er vulgært og "tomt i hodet"? Du er senker deg jo ned på deres nivå og lavere. Syns du det er gøy er jo ikke programmet så dumt (for deg)som du skal ha det til da, da underholder det deg jo og damene fungerer som programledere for sitt publikum.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Folk er faen meg så dumme at det ikke ligner noe som helst.

En av konkurransene Sonen pleier å kjøre om natte lyder som så:

"Melding nummer 200 vinner ditten eller datten".

Hver melding koster 10 kroner.

Hvem i helvete er den idioten som sender melding nummer 1?

Programlederen fortsetter:

"Ja, nå er vi på melding nummer 59".

Hvem i helvete er det som sender neste melding?

Hjernedødt program med hjernedøde programledere, men publikum som faktisk sitter og betaler 10 kroner for å sende disse meldingene er åpenbart ikke helt i vater de heller.

Skrevet

Hjernedødt program med hjernedøde programledere, men publikum som faktisk sitter og betaler 10 kroner for å sende disse meldingene er åpenbart ikke helt i vater de heller.

Det er stort sett veldig unge mennesker, som enda har mye å lære i livet, tror jeg!

Jeg skulle ønske slike programmer var ulovlige...

En far fikk sjokk da datteras mobilregning kom på over kr. 4000,- pga Sonen. Hun var 14 år!

Og ville så gjerne vinne en datamaskin...

Skrevet

Det er stort sett veldig unge mennesker, som enda har mye å lære i livet, tror jeg!

En far fikk sjokk da datteras mobilregning kom på over kr. 4000,- pga Sonen. Hun var 14 år!

Man greier da å legge sammen 10 + 10 +10 når man er 14. Ungdommer blir alltid overdullet og undervurdert i sånne "enorme telefonregnin" saker.

Når jeg var 14 hadde jeg kontantkort jeg måtte betale selv, og når jeg gikk tom, måtte jeg pent spare til jeg fikk råd til et nytt.

candyqueen_83
Skrevet

Og nå har de tilogmed satt opp prisen til 20 kr!!! per melding. Jobber nattevakter,så ser på innimellom for å ha noe å gjøre :P

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fjortenåringer bør vite mye bedre enn som så.

Men jeg hadde tidligere på programet i bakgrunn om natta (fram til jeg ikke lenger orket å høre disse hjernedøde menneskene vrøvle i vei mellom musikkinnslagene), og jeg tviler på at det er så mange fjortiser som sitter halve natta og sender meldinger på tv.

Og en ting til: Hvorfor i helvete bruker ikke disse menneskene pengene de ville spart ved å holde seg borte fra denne idiotien en helg på en pc?

Da kunne de chatta gratis. Nå betaler de 10 kroner per melding (åh, i dag var du fin på håret kjære programleder) og 20 kroner per bildemelding (!).

Det nytter ikke å bortforklare denne galskapen med alder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...