Gå til innhold

Bimbo-jockeyer på TV

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Og nå har de tilogmed satt opp prisen til 20 kr!!! per melding. Jobber nattevakter,så ser på innimellom for å ha noe å gjøre :P

Såpass. Helt utrolig.

Samme som meg, for øvrig. Men jeg orker ikke lenger ha på programet. Det er grenser for hvor mye idioti man orker å høre på, mens det ikke finnes noen grenser for idiotien som kommer ut av disse programlederne.

Skrevet

Man greier da å legge sammen 10 + 10 +10 når man er 14. Ungdommer blir alltid overdullet og undervurdert i sånne "enorme telefonregnin" saker.

Når jeg var 14 hadde jeg kontantkort jeg måtte betale selv, og når jeg gikk tom, måtte jeg pent spare til jeg fikk råd til et nytt.

Min 13 åring er også under mobilkontroll.

Men jeg skjønner at de lett kan bli revet med... Programmet er laget slik. Så glemmer de hvor fort tikronene ruller ut og har bare datamaskinen i tankene, som "egentlig koster" ditt eller datt!

Skrevet

Fordi det er vulgært og "tomt i hodet"? Du er senker deg jo ned på deres nivå og lavere. Syns du det er gøy er jo ikke programmet så dumt (for deg)som du skal ha det til da, da underholder det deg jo og damene fungerer som programledere for sitt publikum.

Jeg ser for meg rotter i et bur, og jeg stikker en pinne inn for å se om de hopper.

Et slags eksperiment. Det kostet 5 kr, så jeg betaler dem for å få lov å stikke dem.

Skrevet

Fjortenåringer bør vite mye bedre enn som så.

Men jeg hadde tidligere på programet i bakgrunn om natta (fram til jeg ikke lenger orket å høre disse hjernedøde menneskene vrøvle i vei mellom musikkinnslagene), og jeg tviler på at det er så mange fjortiser som sitter halve natta og sender meldinger på tv.

Og en ting til: Hvorfor i helvete bruker ikke disse menneskene pengene de ville spart ved å holde seg borte fra denne idiotien en helg på en pc?

Da kunne de chatta gratis. Nå betaler de 10 kroner per melding (åh, i dag var du fin på håret kjære programleder) og 20 kroner per bildemelding (!).

Det nytter ikke å bortforklare denne galskapen med alder.

Det koster tilogmed 20 kroner pr. gang når de har store premier...

Er helt enig med deg, men du må innrømme at det sitter mange enslige mennesker der ute, som bruker dette i ett forsøk på å oppleve spenning og nærhet. Nærhet til programlederne som de føler de har "et forhold" til.

Jeg synes det sier mye om samfunnet rundt oss, som er blitt kaldere og trangere.

Så kan vi sitte å se på disse "idiotene" som kaster bort pengene på ingenting, i stedet for å få hjernedøde programmer stoppet!

Skrevet

Såpass. Helt utrolig.

Samme som meg, for øvrig. Men jeg orker ikke lenger ha på programet. Det er grenser for hvor mye idioti man orker å høre på, mens det ikke finnes noen grenser for idiotien som kommer ut av disse programlederne.

Enig, jeg ser heller på svart skjerm...

Skrevet

Folk er faen meg så dumme at det ikke ligner noe som helst.

En av konkurransene Sonen pleier å kjøre om natte lyder som så:

"Melding nummer 200 vinner ditten eller datten".

Hver melding koster 10 kroner.

Hvem i helvete er den idioten som sender melding nummer 1?

Programlederen fortsetter:

"Ja, nå er vi på melding nummer 59".

Hvem i helvete er det som sender neste melding?

Hjernedødt program med hjernedøde programledere, men publikum som faktisk sitter og betaler 10 kroner for å sende disse meldingene er åpenbart ikke helt i vater de heller.

Hvis det sendes 1000 meldinger, og de deler ut 1000 kr i premie til en av de, så går det 9000 kr i overskudd minus det teleoperatørens skal ha. Jeg tror prisen er 50 øre pr innkommet, da er netto fortjeneste 8500 kr.

Blant alle de som bor i landet så finnes det tydelig nok tomskaller og unger til at de fortsetter med dette, ellers hadde de sluttet.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det koster tilogmed 20 kroner pr. gang når de har store premier...

Er helt enig med deg, men du må innrømme at det sitter mange enslige mennesker der ute, som bruker dette i ett forsøk på å oppleve spenning og nærhet. Nærhet til programlederne som de føler de har "et forhold" til.

Jeg synes det sier mye om samfunnet rundt oss, som er blitt kaldere og trangere.

Så kan vi sitte å se på disse "idiotene" som kaster bort pengene på ingenting, i stedet for å få hjernedøde programmer stoppet!

Vi kan ikke stoppe alt som ikke heldig. Hva blir det neste? Norsk Tipping og Unibet fordi folk spiller seg fra gård og grunn? McDonalds fordi folk spiser seg ihjel?

Men at tv2 og andre som kjører disse programmene spekulerer i stakkarslige sjeler for egen vinnings skyld, er det liten tvil om.

Det jeg ikke fatter er at disse folka ikke skaffer seg internett i stedet. Langt billigere og langt mer praktisk.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis det sendes 1000 meldinger, og de deler ut 1000 kr i premie til en av de, så går det 9000 kr i overskudd minus det teleoperatørens skal ha. Jeg tror prisen er 50 øre pr innkommet, da er netto fortjeneste 8500 kr.

Blant alle de som bor i landet så finnes det tydelig nok tomskaller og unger til at de fortsetter med dette, ellers hadde de sluttet.

Det er enorme summer å tjene på det tv2 driver med om natta. Meldingene hagler ofte inn, og ikke kun i konkurransene.

Det koster sannsynligvis tv2 minimalt å ha programmet på lufta. Det er snakk om et kamera som står i en stilling (et avansert webkamera er vel nok?) og en skapning kåt på pr som sannsynligvis ikke krever all verden i lønn.

Skrevet

Min 13 åring er også under mobilkontroll.

Men jeg skjønner at de lett kan bli revet med... Programmet er laget slik. Så glemmer de hvor fort tikronene ruller ut og har bare datamaskinen i tankene, som "egentlig koster" ditt eller datt!

Jeg synes det høres umodent ut for en 13-14-åring.

Skrevet

Det tviler jeg på, sånn som de selger seg selv på TV.

Hadde de hatt behov for å blotte seg hadde de vel gjerne begynt med noe annet enn de tv-greiene der. Skumle holdninger her synes jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...