Speak Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Jeg fant ut at eneste mulighet for å gjøre dette riktig var å ta vare på alle kvitteringer et par mnd. og analysere det etterpå. Da oppdaget jeg at det gikk veldig mye penger på unødvendig kosemat. (Ca. 30% av matbudsjettet for 2 voksne) 0 Siter
Sofline Skrevet 7. november 2006 Forfatter Skrevet 7. november 2006 Jeg fant ut at eneste mulighet for å gjøre dette riktig var å ta vare på alle kvitteringer et par mnd. og analysere det etterpå. Da oppdaget jeg at det gikk veldig mye penger på unødvendig kosemat. (Ca. 30% av matbudsjettet for 2 voksne) Her går det også mye penger på kosemat. Men mat har jeg satt av penger til utover de 3000 kronene som skal brukes på "tull". 0 Siter
Gjest Kitty Cat 82 Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 De pengene du snakker om der er like mye som en student i praksis har til overs etter at husleien er betalt. Studenter klarer seg jo fint! (*kremt*) Synes du er veldig heldig om du kan ha 3000 i måneden på "diverse nødvendigheter", så dette burde gå bra! 0 Siter
Sofline Skrevet 7. november 2006 Forfatter Skrevet 7. november 2006 De pengene du snakker om der er like mye som en student i praksis har til overs etter at husleien er betalt. Studenter klarer seg jo fint! (*kremt*) Synes du er veldig heldig om du kan ha 3000 i måneden på "diverse nødvendigheter", så dette burde gå bra! Vi er to da, men jeg tror også det vil gå bra. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.