Gå til innhold

Er det nok penger? (budsjett)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant ut at eneste mulighet for å gjøre dette riktig var å ta vare på alle kvitteringer et par mnd. og analysere det etterpå.

Da oppdaget jeg at det gikk veldig mye penger på unødvendig kosemat. (Ca. 30% av matbudsjettet for 2 voksne)

Skrevet

Jeg fant ut at eneste mulighet for å gjøre dette riktig var å ta vare på alle kvitteringer et par mnd. og analysere det etterpå.

Da oppdaget jeg at det gikk veldig mye penger på unødvendig kosemat. (Ca. 30% av matbudsjettet for 2 voksne)

Her går det også mye penger på kosemat. Men mat har jeg satt av penger til utover de 3000 kronene som skal brukes på "tull".

Gjest Kitty Cat 82
Skrevet

De pengene du snakker om der er like mye som en student i praksis har til overs etter at husleien er betalt. Studenter klarer seg jo fint! (*kremt*)

Synes du er veldig heldig om du kan ha 3000 i måneden på "diverse nødvendigheter", så dette burde gå bra!

Skrevet

De pengene du snakker om der er like mye som en student i praksis har til overs etter at husleien er betalt. Studenter klarer seg jo fint! (*kremt*)

Synes du er veldig heldig om du kan ha 3000 i måneden på "diverse nødvendigheter", så dette burde gå bra!

Vi er to da, men jeg tror også det vil gå bra. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...