Gå til innhold

Takk for alle gode tanker angående medikamentregningsprøven :-)

Anbefalte innlegg

Gjest Orker ikke nick akkurat nå..
Skrevet

Takk til dere som støttet meg så mye i går angående prøven jeg måtte bestå i dag.

Jeg vet ikke enda om den er bestått, men jeg gikk gjennom besvarelsen min med en som har peiling, og han sa den var helt korrekt. Nå får jeg bare håpe at den faktisk er bestått, så jeg slipper denne byrden mer.

Det funket også utmerket å ta to glass rødvin før jeg dro hjemmefra. Jeg slappet av og stresset overhodet ikke, men jeg var fullt konsentrert.

*krysser fingrene*

Skrevet

gratulerer med vel overstått!

Tusen takk! :-) Håper den er bestått altså.

Skrevet

Det høres jo bra ut, da får vi håpe at det gikk bra og du besto:-)

Men det er betenkelig at du drikker før du tok eksamen. Når du føler at dette hjelper så er det fort gjort at du prøver dette neste gang og i andre sammenhenger også.

Skrevet

Men det er betenkelig at du drikker før du tok eksamen. Når du føler at dette hjelper så er det fort gjort at du prøver dette neste gang og i andre sammenhenger også.

Jeg drakk to glass rødvin fr jeg dro hjemmefra fordi jeg grein under eksamen sist og ikke klarte å ta meg sammen. Defor gjorde jeg det for å roe med ned, ellers hadde jeg brutt sammen denne gangen også.

Jeg trenger ikke drikke i andre slike sammenhenger.

Mange tar beroligende tabletter før eksamener på grunn av nerver, så jeg ser ikke noe særlig større problem ved å ta seg ett eller to glass vin, hvis dette får meg til å være rolig og konsentrert uten å vekke oppsikt blant andre.

Skrevet

Det var da veldig pekefingrete sagt! Det dreier seg om et voksent menneske her, og hun vet helt sikkert det du framholder så strengt.

Hvorfor drikker folk? De fleste for å slappe litt av. Så merker man at man faktisk gjør det, og får lyst til å slappe litt mer av. Her kan det lure mange farer.

Men det vet vi jo alle fra før.

Skrevet

Det var da veldig pekefingrete sagt! Det dreier seg om et voksent menneske her, og hun vet helt sikkert det du framholder så strengt.

Hvorfor drikker folk? De fleste for å slappe litt av. Så merker man at man faktisk gjør det, og får lyst til å slappe litt mer av. Her kan det lure mange farer.

Men det vet vi jo alle fra før.

Du sa det jeg sa, men med andre ord:-)

Skrevet

Håper virkelig du har bestått. Skjønner godt at du tok deg et par glass vin, jeg vurderte det samme da jeg tok medikamentprøven selv om jeg så og si aldri rører alkohol ellers. Jeg var så heldig å stå på første forsøk,men ikke fordi jeg hadde gode mattekunnskaper. Det handler om nøyaktighet. Hadde jeg måttet ta flere forsøk hadde jeg blitt like utafor som du var. Ikke rart at du da prøvde å roe deg ned på et par glass vin. Ved at du tar det så alvorlig viser du til at dette betyr mye for deg, og at du vil komme videre.

Masse masse lykke til....

Skrevet

"Jeg vet ikke enda om den er bestått, men jeg gikk gjennom besvarelsen min med en som har peiling, og han sa den var helt korrekt"

Nå er du vel litt vel pessimistisk, vel :-)

"........................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...