Gjest a survivor Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Hei, jeg ville bare si hei til de som husker meg igjen her.... tusen takk til alle dere som kom med gode ord til meg underveis da det stormet som verst. Tusen takk! 0 Siter
Gjest en doler Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Hei du, hvordan går det med deg nå? 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Hei du, hvordan går det med deg nå? Takk for spørsmålet. Men kan du spørre litt mer spesifikt? Livet er så mangt... 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Hei du, hvordan går det med deg nå? Takk for at du spurte. Jeg beklager at jeg svarte slik jeg gjorde. Joda, det går riktig vei for meg. Det gjør det. Tusen takk for at du spurte. Hvordan går det med deg? 0 Siter
Gjest en doler Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Takk for at du spurte. Jeg beklager at jeg svarte slik jeg gjorde. Joda, det går riktig vei for meg. Det gjør det. Tusen takk for at du spurte. Hvordan går det med deg? Alt vel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.