Gå til innhold

Play.com

Anbefalte innlegg

Gjest ChiengMai
Skrevet

Noen som har bestilt noe der i det siste? Prøvde å bestille M:I 3 der i dag, men fikk beskjed om at den kun kan leveres til adresser i UK. :-(

Hva i alle dager har skjedd med kjekke, gode play.com?

Skrevet

Klødde meg i hodet over dette i går jeg også, men fant ut at du må velge at prisene skal vises i euro før du får lov til å handle.

Du skifter til euro ved å klikke på ikonet under "shopping basket".

ShitDiddelyDo
Skrevet

Som en skriver nedenfor her: Du må skifte til Euro.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Klødde meg i hodet over dette i går jeg også, men fant ut at du må velge at prisene skal vises i euro før du får lov til å handle.

Du skifter til euro ved å klikke på ikonet under "shopping basket".

Å, er det så enkelt! *lettet*

Skrevet

ja, min mann bestillte pro evo 6 for 2 uker siden der.

Han kommer til å kreve refund og aldri bestille der igjen.

Dumt for play, mistet de enda en kunde.

Er jo litt for gale at det skal ta 2 uker for play å sende et spill fra England til Norge, og FIRE dager å sende et spill fra Kina til Norge (fra Play-asia).

Gjest ChiengMai
Skrevet

ja, min mann bestillte pro evo 6 for 2 uker siden der.

Han kommer til å kreve refund og aldri bestille der igjen.

Dumt for play, mistet de enda en kunde.

Er jo litt for gale at det skal ta 2 uker for play å sende et spill fra England til Norge, og FIRE dager å sende et spill fra Kina til Norge (fra Play-asia).

Jeg har bestilt mye fra play.com de fire siste årene. Ting som har vært sendt fra dem dagen etter bestilling har i et par tilfeller kommet hit etter flere uker, noe jeg regner med ikke de kan lastes for ettersom andre artikler bestilt samtidig har kommet hit etter 3-4 dager. En gang har jeg opplevd at en vare forsvant på veien, da fikk jeg ny uten diskusjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...