Gjest ChiengMai Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Noen som har bestilt noe der i det siste? Prøvde å bestille M:I 3 der i dag, men fikk beskjed om at den kun kan leveres til adresser i UK. :-( Hva i alle dager har skjedd med kjekke, gode play.com? 0 Siter
Sharniqua Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Klødde meg i hodet over dette i går jeg også, men fant ut at du må velge at prisene skal vises i euro før du får lov til å handle. Du skifter til euro ved å klikke på ikonet under "shopping basket". 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Som en skriver nedenfor her: Du må skifte til Euro. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Klødde meg i hodet over dette i går jeg også, men fant ut at du må velge at prisene skal vises i euro før du får lov til å handle. Du skifter til euro ved å klikke på ikonet under "shopping basket". Å, er det så enkelt! *lettet* 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 ja, min mann bestillte pro evo 6 for 2 uker siden der. Han kommer til å kreve refund og aldri bestille der igjen. Dumt for play, mistet de enda en kunde. Er jo litt for gale at det skal ta 2 uker for play å sende et spill fra England til Norge, og FIRE dager å sende et spill fra Kina til Norge (fra Play-asia). 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 ja, min mann bestillte pro evo 6 for 2 uker siden der. Han kommer til å kreve refund og aldri bestille der igjen. Dumt for play, mistet de enda en kunde. Er jo litt for gale at det skal ta 2 uker for play å sende et spill fra England til Norge, og FIRE dager å sende et spill fra Kina til Norge (fra Play-asia). Jeg har bestilt mye fra play.com de fire siste årene. Ting som har vært sendt fra dem dagen etter bestilling har i et par tilfeller kommet hit etter flere uker, noe jeg regner med ikke de kan lastes for ettersom andre artikler bestilt samtidig har kommet hit etter 3-4 dager. En gang har jeg opplevd at en vare forsvant på veien, da fikk jeg ny uten diskusjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.