Gå til innhold

Jeg driter meg nesten uuuut :(

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa
Skrevet

F***, jeg har hatt en vanvittig diarè siden kl 16:30. Jeg måtte ta av meg jeans'en, fordi belte og knapper ble for komplisert for hjernen, når det virkelig haster...

Så her sitter jeg da, med PepsiMax, og håper på tørrere tider. Håper Pepsi er like godt som Cola...

Djeeez, tør ikke reise meg heller, langt mindre slippe en fjert ;-P

Gjest Ettt tips
Skrevet

Bortsett fra at kunstig søtstoff kan virke lakserende i store mengder...

Skrevet

Grusomt rett og slett...

Tørre kjeks, fint brød og cola er bra. Da er faltisk colaen best pga sukkerinnholdet!

Må le også av det å holde inne en fjert!!! Alle vet hva som skjer hvis ikke...

Gjest Flystripa
Skrevet

Grusomt rett og slett...

Tørre kjeks, fint brød og cola er bra. Da er faltisk colaen best pga sukkerinnholdet!

Må le også av det å holde inne en fjert!!! Alle vet hva som skjer hvis ikke...

ja... *sprenges snart*

Skrevet

unnskyld meg, men jeg gliser :) Sitter du på do med pepsien og pc på fanget? Kunne virke sånn i teksten din :)

Gjest Flystripa
Skrevet

unnskyld meg, men jeg gliser :) Sitter du på do med pepsien og pc på fanget? Kunne virke sånn i teksten din :)

Nei, jeg løper til og fra *svett*

Det er sååå jævlig. Starta med voldsomme magesmerter, deretter et møkkalass av en annen verden (!) - so this... :( Å pissa me rævva er ikke gøy...

Skrevet

Det er sååå jævlig. Starta med voldsomme magesmerter, deretter et møkkalass av en annen verden (!) - so this... :( Å pissa me rævva er ikke gøy...

Se på det som en goood rens :)

Noe som går i dine trakter kanskje? Eller har du spist noe gæli?

Skrevet

Akkurat sånn har jeg hatt det tre-fire ganger de siste ukene. Merkelig =/

Gjest Shira12
Skrevet

Dette har jeg nå erfaring med dessverre ;o) For all del ha en bukse som lett draes ned, ikke noe tett trangt undertøy heller, her må påkledningen planlegges nøye! ;o)

Det høres jo nesten ut som du har fått i deg noe du ikke har tålt, eller akutt omgangsyke.

Pass på og drikke godt, slik at du ikke blir uttørket.

Ha soveromsdøra åpen i natt, lys på i evnt ganger og badedør åpen. Klar bane med andre ord.

Og er har du ikke lambi i hus, må dette skaffes snarest. Kleenex duger i krisetilfeller.

Sånn, det var råd fra ei som har sprunge i litt for lang tid nå! :o)

Skrevet

Det er sukker-cola som er gunstig for rennaræv-mage.

Du får sette deg på do og fjerte ivei, da skulle det ikke være noen fare! Og du holder deg langt, langt, langt unna meg i dagene fremover!

Gjest Flystripa
Skrevet

Se på det som en goood rens :)

Noe som går i dine trakter kanskje? Eller har du spist noe gæli?

Tro ihvertfall ikke at en hel pakke LakrisMentos uten sukker gjorde saken bedre :(

Gjest Flystripa
Skrevet

Dette har jeg nå erfaring med dessverre ;o) For all del ha en bukse som lett draes ned, ikke noe tett trangt undertøy heller, her må påkledningen planlegges nøye! ;o)

Det høres jo nesten ut som du har fått i deg noe du ikke har tålt, eller akutt omgangsyke.

Pass på og drikke godt, slik at du ikke blir uttørket.

Ha soveromsdøra åpen i natt, lys på i evnt ganger og badedør åpen. Klar bane med andre ord.

Og er har du ikke lambi i hus, må dette skaffes snarest. Kleenex duger i krisetilfeller.

Sånn, det var råd fra ei som har sprunge i litt for lang tid nå! :o)

Dette er kjedelig, altså. Alene hjemme med 3 små... og løper rævva av meg!

Gjest Flystripa
Skrevet

Det er sukker-cola som er gunstig for rennaræv-mage.

Du får sette deg på do og fjerte ivei, da skulle det ikke være noen fare! Og du holder deg langt, langt, langt unna meg i dagene fremover!

Jeg må pakke innpå Imodium for å tørre å _se_ på utgangsdøra, så jeg går ingen steder på besøk ;o)

Gjest Shira12
Skrevet

Dette er kjedelig, altså. Alene hjemme med 3 små... og løper rævva av meg!

Oj, 3 små i tillegg ja. Skal krysse fingre for at du er bedre i morgen.

Og jeg glemte og si, legg masse lesestoff på badet!

Skrevet

Hehe, her gjelder det å være svært forsiktig.

En tidligere kamerat av meg var i syden i to uker. Den siste kvelden skulle en i gjengen holde en tale. Da han var ferdig tenkte han å saluttere litt tilslutt fordi han kjente at det sprengte litt på.

Men en mage som stort sett har fått alkohol i to uker er ikke akkurat fast.

Da han skjønte hva som skjedde hadde det kommet svæææært mye allerede og innen hjernen klarte å reagere hadde det kommet minst like mye en gang til, så skal jo musklene reagere og alt dette tar mye tid, i alle fall i en slik stund.

Det ansiktuttrykket den mannen hadde var visst helt uforglemmelig. Dette er nå over 20 år siden, men det snakkes om det ennå.

Så det gjelder å knipe igjen i en sådan stund:-)

Skrevet

Tro ihvertfall ikke at en hel pakke LakrisMentos uten sukker gjorde saken bedre :(

En hel pakke mentos uten sukker er rene døden for magen - har gått på en smell der selv :-(

Gjest Flystripa
Skrevet

Hehe, her gjelder det å være svært forsiktig.

En tidligere kamerat av meg var i syden i to uker. Den siste kvelden skulle en i gjengen holde en tale. Da han var ferdig tenkte han å saluttere litt tilslutt fordi han kjente at det sprengte litt på.

Men en mage som stort sett har fått alkohol i to uker er ikke akkurat fast.

Da han skjønte hva som skjedde hadde det kommet svæææært mye allerede og innen hjernen klarte å reagere hadde det kommet minst like mye en gang til, så skal jo musklene reagere og alt dette tar mye tid, i alle fall i en slik stund.

Det ansiktuttrykket den mannen hadde var visst helt uforglemmelig. Dette er nå over 20 år siden, men det snakkes om det ennå.

Så det gjelder å knipe igjen i en sådan stund:-)

*LOL* Stakkars mann! Jeg synes jeg ser det.

Jeg er heldigvis bedre i dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...