Gjest veldig-takknemlig-for-svar Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg er ute etter badedrakt i stor størrelse - må gå ned en god del kilo. Er det noen her som vet om butikk, nettsted el. med badetøy i større størrelser? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg fikk tak i en fin badedrakt på Lindex i fjor - str. 52. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mekri Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg kjøpte på KappAhl sist sommer :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osiris Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg tror Ellos og Sparkjøp har av nettbutikker. Men bor du i en by med butikker med klær i store størrelser så ha de som oftest badetøy også. I Trondheim bruker jeg å kjøpe på Mona Lisa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xlpluss Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Ser innlegget er gammelt nå, men legger inn tips likevel. Se under sportsklær og utstyr, samt under postordre her: http://www.xlpluss.no/linker.php Der finner du butikker som bare fører store størrelser! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.