Gjest veldig-takknemlig-for-svar Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Jeg er ute etter badedrakt i stor størrelse - må gå ned en god del kilo. Er det noen her som vet om butikk, nettsted el. med badetøy i større størrelser? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Jeg fikk tak i en fin badedrakt på Lindex i fjor - str. 52. 0 Siter
Mekri Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Jeg kjøpte på KappAhl sist sommer :-) 0 Siter
Osiris Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Jeg tror Ellos og Sparkjøp har av nettbutikker. Men bor du i en by med butikker med klær i store størrelser så ha de som oftest badetøy også. I Trondheim bruker jeg å kjøpe på Mona Lisa 0 Siter
Gjest xlpluss Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Ser innlegget er gammelt nå, men legger inn tips likevel. Se under sportsklær og utstyr, samt under postordre her: http://www.xlpluss.no/linker.php Der finner du butikker som bare fører store størrelser! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.