Gå til innhold

Er du gutt eller jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er quinde - 35 år - har jobb, hus, mann, tre barn, to biler og er litt rotete av meg :-)

Pekka er forøvrig kvinne hun og!

• Svar 177
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

21

• Glimtipper

12

• Gyda

11

• musikeren

10

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg skjønte igrunnen det :-)

Vi får vel bare leve med det håpløse 4-tallet, alternativet er alt for trist. Tenk alt man ville gått glipp av! :-))

Ikke sant?!

Always look at the bright side of life! :-)

Skrevet

Jeg er i hvert fall dame men så har jeg ikke noe nick som er tvilsomt heller :o)

Skrevet

Jente, 23 år, men det kommer vel greit fram av nicket mitt?

På jobb er jeg forresten "damen". Føler meg ikke helt _der_ ennå selv, men;)

Skrevet

Skulle vel ikke herske noen tvil om at jeg er Kvinne med stor K? ;o)

Skrevet

Ikke sant?!

Always look at the bright side of life! :-)

Jepp :-)

Hmmm... Jeg blir nok sittende og synge den sangen i flere timer nå. Vanskelig å få den ut av hodet igjen. Din skyld! :-))

Skrevet

kvinne på 38 år (i går)

begynner og bli gammel

Ææææææææææ! Sorry! *Glemsk* Grattis med dagen!

Men vi er da ikke gamle! *Tupp i ræva* Vi er to flotte kvinner i vår beste alder! :o)

Og kjenner jeg gubben din rett så er han så hjertens enig med meg! :o)

Skrevet

Heldiggris ;-)

Skrevet

Hehe, vel der bomma du, men fortvil ikke, jeg forstår det. Pekka er liksom ikke et kvinnenavn :) Jeg har født tre barn og er gift,fylte just 40år... Tillater meg å være litt barnslig innimellom, så alderen blåser jeg i :))

Flere som trodde jeg var mann? :)

Skrevet

Hehe, vel der bomma du, men fortvil ikke, jeg forstår det. Pekka er liksom ikke et kvinnenavn :) Jeg har født tre barn og er gift,fylte just 40år... Tillater meg å være litt barnslig innimellom, så alderen blåser jeg i :))

Helt til å begynne med trodde jeg du var mann, ja, men hadde ikke lest mange innleggene fra deg før jeg skjønte at det var feil! :-)

man "avslører" seg ofte i innhold og uttrykksmåte.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har også tidligere trodd du var mann. Er ikke Pekka et finsk mannsnavn?

Men noen oppklarte det for meg for et par måneder siden.

Skrevet

Jepp :-)

Hmmm... Jeg blir nok sittende og synge den sangen i flere timer nå. Vanskelig å få den ut av hodet igjen. Din skyld! :-))

he he...

Men hvis du vil ha Monty Python ut av hodet, kan du jo bare ta en titt pp denne, og jeg lover deg at du får noe annet på hjernen! :-)

http://www.youtube.com/watch?v=7wMHcpMmV9g

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg er kvinne, men det er vel ikke så veldig overraskende?

Skrevet

Jeg trodde også du var mann til å begynne med. Jeg vet nemlig om en mann som kalles Pekka. Det var ganske forvirrende faktisk, du skriver jo ikke som en mann :)

Skrevet

Det har jeg fått med meg, ja :)

Skrevet

Jeg er kvinne, men det er vel ikke så veldig overraskende?

Ikke nå, nei! :-) Men litt mer underfundig da lurulf lusket rundt husveggene her! ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ikke nå, nei! :-) Men litt mer underfundig da lurulf lusket rundt husveggene her! ;-)

Lurulf fikk veldig blandet mottakelse.

Jeg tror til og med at noen mistenkte mrxx for å være homofil da de flørtet som verst ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...