Gjest trultemor26 Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Mann, 53 år.. eller??????? 0 Siter
morsan Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Mann, 53 år.. eller??????? Eventuelt kunne du fylle 80 i år, dersom du var født i 1926 f eks! ;-) 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Eventuelt kunne du fylle 80 i år, dersom du var født i 1926 f eks! ;-) Jepp, kunne det! Spørs om jeg hadde vært like aktiv på foreldre-småbarn og graviditet-forum da men.. 0 Siter
morsan Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Jepp, kunne det! Spørs om jeg hadde vært like aktiv på foreldre-småbarn og graviditet-forum da men.. Et under!:-) Omtrent som hun i bibelen - var det Rut?? 0 Siter
fresja Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Et under!:-) Omtrent som hun i bibelen - var det Rut?? Sara fikk barn da hun var 90. Mon tro hvor lange år de hadde på den tiden? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Helt til å begynne med trodde jeg du var mann, ja, men hadde ikke lest mange innleggene fra deg før jeg skjønte at det var feil! :-) man "avslører" seg ofte i innhold og uttrykksmåte. Ja jeg er ikke mye mann kan jeg love deg 0 Siter
Sofline Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Hehe, vel der bomma du, men fortvil ikke, jeg forstår det. Pekka er liksom ikke et kvinnenavn Jeg har født tre barn og er gift,fylte just 40år... Tillater meg å være litt barnslig innimellom, så alderen blåser jeg i ) Flere som trodde jeg var mann? Jeg trodde også du var mann utfra nicket, men endret ganske fort mening... 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Jeg har også tidligere trodd du var mann. Er ikke Pekka et finsk mannsnavn? Men noen oppklarte det for meg for et par måneder siden. Et par måneder siden? oisann Navnet tok jeg fra noe vi har hatt, vrient å forklare. Tenkte vel i begynnelsen at navnet ikke betydde noe. Ante lite da at det ble så mye koselig prat her 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Jeg trodde også du var mann til å begynne med. Jeg vet nemlig om en mann som kalles Pekka. Det var ganske forvirrende faktisk, du skriver jo ikke som en mann takk, håper det bare er navnet, ikke innholdet i innleggene. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Jeg trodde også du var mann utfra nicket, men endret ganske fort mening... 0 Siter
morsan Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Sara fikk barn da hun var 90. Mon tro hvor lange år de hadde på den tiden? Sara var det ja! Det er vel ikke akkurat den minst troverdige historien det der! ;-) 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Osiris er kvinne, 48 år Deg har jeg vært i tvil om Ikke spør meg hvorfor. Aner ikke. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 kjerring på 34 Har du tre sønner siden du kaller deg kjerring? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Sara fikk barn da hun var 90. Mon tro hvor lange år de hadde på den tiden? De regnet år etter avlinger, og ettersom det var 2-3 av dem i året, var Sara drøye 30 år da hun fikk barn. Ikke noen bombe i våre dager, men på den tiden var jo ikke forventet levealder helt den samme... 0 Siter
Mistera Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Meg er jente, 31 år *iiik* Om jeg er folk eller fe? ja det aner jeg ikke;) 0 Siter
morsan Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 De regnet år etter avlinger, og ettersom det var 2-3 av dem i året, var Sara drøye 30 år da hun fikk barn. Ikke noen bombe i våre dager, men på den tiden var jo ikke forventet levealder helt den samme... Hmmmmm... jeg visste ikke at det faktisk var en plausible forklaring på Saras 90 år! ;-) Jeg har vel bare syntes at den har føyd seg inn i rekka av mange av de andre historiene... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.