Lurveline Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Jeg er et hespetre på snart 35 år;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Begge deler. Jeg er litt som Esther Pirelli. Litt her og litt der. Har du dekknavn også? ;o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Har du dekknavn også? ;o) Nei, det blir for komplisert for meg. Derfor opererer jeg under samme nick uansett hvilken personlighet jeg står opp som. I dag føler jeg meg ganske feminin. 0 Siter
Lurveline Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Verre da med Jesus som var cirka 30 - han var jo da egentlig et usedvanlig skjeggete barn! Hmmm...? Han kom vel kanskje ikke inn før i det nye testamentet? 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Nei, det blir for komplisert for meg. Derfor opererer jeg under samme nick uansett hvilken personlighet jeg står opp som. I dag føler jeg meg ganske feminin. Med andre ord: I dag er du mottagelig for flørt fra mannfolkene? Det kan bli ganske forvirrende for dem; en dag vil du, og en annen- ikke. 0 Siter
morsan Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Hmmm...? Han kom vel kanskje ikke inn før i det nye testamentet? G*R*A*T*U*L*E*R*E*R*!! Du har akkurat vunnet førstepremien i den nye konkurransen: "How to kill a joke" ;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Det var modig sagt Jeg orka ikke mer. 0 Siter
keinstein Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Det gjør ingenting. *Klem* ) Skulle tro at det er positivt. 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Skulle tro at det er positivt. Kanskje. Er det derfor du har en så ubeskrivelig herlig personlighet? Elsker deg, kjære. ) 0 Siter
keinstein Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Kanskje. Er det derfor du har en så ubeskrivelig herlig personlighet? Elsker deg, kjære. ) Jeg er lat, urimelig og passe frekk. Slik blir jeg levert. Det betales ved påstigning. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Seriøst? Har alltid sett for meg deg som en 34-åring eller noe sånt. He he, det er seriøst ja. Jeg er 24 år gammel ) Hva som gjør at du trodde at jeg var eldre? Nå kan du godt svare min visdom altså ;o) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Med andre ord: I dag er du mottagelig for flørt fra mannfolkene? Det kan bli ganske forvirrende for dem; en dag vil du, og en annen- ikke. Som jenter flest, med andre ord 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Jeg er lat, urimelig og passe frekk. Slik blir jeg levert. Det betales ved påstigning. Jeg elsker deg som du er. Du er så mye mer enn det du beskriver der... ) 0 Siter
Lurveline Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 G*R*A*T*U*L*E*R*E*R*!! Du har akkurat vunnet førstepremien i den nye konkurransen: "How to kill a joke" ;-) Huff da, sorry, det skal ikke gjenta seg. 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Som jenter flest, med andre ord LOL Godt sagt! ;o) 0 Siter
morsan Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Huff da, sorry, det skal ikke gjenta seg. *he he* det er i orden! :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Hverken gutt eller jente, men kvinne )! Alt. dame. 0 Siter
musikeren Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Jente, 24 år Faen.... Alt for ung for meg, jo;-) 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Faen.... Alt for ung for meg, jo;-) Er ikke du en gutt på rundt 25? ) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Faen.... Alt for ung for meg, jo;-) Neida, godt over den seksuelle lavalderen. Større krav synes jeg ikke du burde stille, i grunnen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.