Gjest Ulvinnen Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Ja, men mest jeg da, hehe. Helt klart. Du er Mann, mens streker på veggen er en unggutt :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Helt klart. Du er Mann, mens streker på veggen er en unggutt :-) Godt sagt:-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Ja, men mest jeg da, hehe. Sikkert det. Nicket høres litt voksent ut på ein måda 0 Siter
Osiris Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Men Osiris var jo en mannlig gud, var han ikke? Så kanskje ikke så rart om folk kan være i tvil! :-) Jo han var det, men Isis var opptatt. 0 Siter
morsan Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Mann............med stor M selvsagt:-) "Mann............med stor M selvsagt:-) " Men du bruker LITEN m, akkurat som meg! ;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 "Mann............med stor M selvsagt:-) " Men du bruker LITEN m, akkurat som meg! ;-) Hehe, flere som må pynte på nicket sitt her ja 0 Siter
musikeren Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Og du... Ikke ta med pisken, da. Jeg lover å ikke yppe Sånn. Jammen meg var det godt! Dette må vi gjenta:-) 0 Siter
musikeren Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Og du... Ikke ta med pisken, da. Jeg lover å ikke yppe Eller godt og godt... Kanskje først og fremst morsomt! Og litt spennende. Og ikke så lite utviklende! 0 Siter
amber sun Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Hehe jeg skal ihvertfal aldri.. ALDRI(!!!) bli kalt for kjerring. Jeg foretrekker jente:) Dame er litt for voksent for meg foreløpig:) "Hehe jeg skal ihvertfal aldri.. ALDRI(!!!) bli kalt for kjerring." Ikke jeg heller! :-D 0 Siter
amber sun Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Amber sun er vel et kvinnelig nick, så jeg tror ikke noen er i tvil om jeg er gutt eller jente. :-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Sånn. Jammen meg var det godt! Dette må vi gjenta:-) Åh faen, var du ferdig _allerede_? 0 Siter
musikeren Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Åh faen, var du ferdig _allerede_? Jepp... Holder du på enda?! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Jepp... Holder du på enda?! Ja, herregud, er ikke i nærheten av å være ferdig. Typisk menn. Dere gjør alltid husarbeidet halvveis! 0 Siter
musikeren Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Ja, herregud, er ikke i nærheten av å være ferdig. Typisk menn. Dere gjør alltid husarbeidet halvveis! Høh... Nå ypper'a jaggu igjen... *morsk* 0 Siter
Glimtipper Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Høh... Nå ypper'a jaggu igjen... *morsk* Alltid *blafrer med øyevippene* 0 Siter
kaffepiken Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Nicket mitt lyver ikke, jeg er jente ) 0 Siter
musikeren Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Alltid *blafrer med øyevippene* Grmble... mumle, mumle. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.