Gjest anna72 Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Mye man ikke skal gjøre... Dette er en av de tingene jeg gjør alikevel. Bedre å reise fra huset enn å legge seg å sove i hvertfall. (Dersom det f.eks. skulle begynne å brenne) Vaskemaskina har vi KUN på når det er folk i huset og en av oss voksne er våkne. 0 Siter
Gjest husmus Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Vi er to voksne og 4 barn halve tiden, og to voksne og ett barn resten av tiden. Har aldri eid tørketrommel i mitt liv, og det går da jammen ganske bra Det er utrolig hvor bortskjemt en blir med tørketrommel 0 Siter
Lurveline Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Mye man ikke skal gjøre... Dette er en av de tingene jeg gjør alikevel. Bedre å reise fra huset enn å legge seg å sove i hvertfall. (Dersom det f.eks. skulle begynne å brenne) Uansett ikke hyggelig at huset brenner ned. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Man skal aldri forlate ei vaskemaskin, og heller ikke annet elektrisk, som er i gang. Ikke? Vi setter nesten daglig vaskemaskinen på timer, slik at den går før vi kommer hjem. Sikkert dumt, men går jo stort sett bra. Står i murkjeller... 0 Siter
Lurveline Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Ikke? Vi setter nesten daglig vaskemaskinen på timer, slik at den går før vi kommer hjem. Sikkert dumt, men går jo stort sett bra. Står i murkjeller... Ja det skjer jo aldri en selv, bare de andre;o) 0 Siter
blessa Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Kan du ikke sette tørketrommelen oppå vaskemaskina,da?Der vi bodde før hadde vi veldig lite bad,da kjøpte vi noen knotter og satte tørketrommelen oppå vaskemaskina. 0 Siter
Speak Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Uansett ikke hyggelig at huset brenner ned. Ja, men det er bedre at huset brenner ned uten folk i enn med folk i. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Vaskemaskinen. Det kan bli fryktelig mye støv fra tørketrommel. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Ikke? Vi setter nesten daglig vaskemaskinen på timer, slik at den går før vi kommer hjem. Sikkert dumt, men går jo stort sett bra. Står i murkjeller... Det er vel en av de hyppigste brannårsakene... Det er ytterst sjeldent jeg går fra vaskemaskina på, oppvaskmaskina hender det av og til at jeg setter på om morran før jeg går på jobb, men jeg liker det ikke. Trøster meg med at i den er det ikke noe lofilter som kan gå tett og ta fyr i alle fall. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Vi er to voksne og 4 barn halve tiden, og to voksne og ett barn resten av tiden. Har aldri eid tørketrommel i mitt liv, og det går da jammen ganske bra Så du sitter og glaner på to tørkestativ som er plassert midt i stua;o) Jeg lurer alltid på hvor folk setter stativet, ikke på soverommet for da blir rommet altfor fuktig. Ikke på kjøkkenet for da blir det matlukt og ikke i gangen for der er det sjelden plass. Dermed er det stua og tøytørk i stua er en uting synes jeg. Hyggelig å gå på besøk og se på vertens og vertinnens undertøy. 0 Siter
Lurveline Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Ja, men det er bedre at huset brenner ned uten folk i enn med folk i. Jo selvfølgelig, men man kan unngå begge deler;o) 0 Siter
Speak Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Jo selvfølgelig, men man kan unngå begge deler;o) Joda, om det blir brann kan man slukke det om man er hjemme. Men man kan også risikere at man ikke får slukket brannen også da..... 0 Siter
Ulrikke Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Så du sitter og glaner på to tørkestativ som er plassert midt i stua;o) Jeg lurer alltid på hvor folk setter stativet, ikke på soverommet for da blir rommet altfor fuktig. Ikke på kjøkkenet for da blir det matlukt og ikke i gangen for der er det sjelden plass. Dermed er det stua og tøytørk i stua er en uting synes jeg. Hyggelig å gå på besøk og se på vertens og vertinnens undertøy. Hihi, nei - jeg har vaskerom DER står de to tørkestativene, og ingen som ikke har kjempelyst trenger å se på noen sitt undertøy 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Hihi, nei - jeg har vaskerom DER står de to tørkestativene, og ingen som ikke har kjempelyst trenger å se på noen sitt undertøy Hvis jeg hadde hatt vaskerom så hadde jeg aldri hatt tørketrommel. Men guri meg hvor mange leiligheter jeg har vært i som har tørkestativet hengende i stua og der står det jammen hele tida for vask er det jo nesten alltid nok av ) 0 Siter
Anki Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Helt klart tørketrommelen på kjøkkenet i stedet for vaskemaskin. Vi har begge deler på kjøkkenet, og det irriterende er bråket fra vaskemaskina.. 0 Siter
Gjest husmus Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Kan du ikke sette tørketrommelen oppå vaskemaskina,da?Der vi bodde før hadde vi veldig lite bad,da kjøpte vi noen knotter og satte tørketrommelen oppå vaskemaskina. Nei. Det er ikke plass. Ellers hadde vi selvsagt gjort det. 0 Siter
Lurveline Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Joda, om det blir brann kan man slukke det om man er hjemme. Men man kan også risikere at man ikke får slukket brannen også da..... Tror ikke du skjønner hva jeg skriver her, jeg skriver at det beste er å unngå brann i det hele tatt. Ikke om det er best sjangse å få slukket det om man er hjemme eller om det brenne ned med eller uten folk i. Man skal ikke utsette seg for dette uansett. You see? ) 0 Siter
Speak Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Tror ikke du skjønner hva jeg skriver her, jeg skriver at det beste er å unngå brann i det hele tatt. Ikke om det er best sjangse å få slukket det om man er hjemme eller om det brenne ned med eller uten folk i. Man skal ikke utsette seg for dette uansett. You see? ) Joda, forsto hva du skrev:-) Problemet er vel at dersom man bruker elektriske artikler så er det alltid fare for brann. Så om jeg bruker dem da jeg ikke er hjemme så er det mindre sjans for at det brenner da jeg er hjemme. 0 Siter
Lurveline Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Joda, forsto hva du skrev:-) Problemet er vel at dersom man bruker elektriske artikler så er det alltid fare for brann. Så om jeg bruker dem da jeg ikke er hjemme så er det mindre sjans for at det brenner da jeg er hjemme. _Må_ du kjøre vaskemaskin og trommel når du er borte da? 0 Siter
Speak Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 _Må_ du kjøre vaskemaskin og trommel når du er borte da? Nei, jeg gjør det både når jeg er hjemme og når jeg er borte. Men rent sikkerhetsmessig er det vel smartest å gjøre det da det ikke er noen i huset. For OM det begynner å brenne så blir i hvertfall ingen skadet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.