Gjest Vanlig månemåler Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 BurgerLight, KakeUtenFett,AlleElskerKari, Sylteagurken, 0 Siter
Gjest pompell Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Hva blir det nye nicket ditt,Olga? Er bare litt nysjerrig på hva du har bestemt deg for.... 0 Siter
Gjest KuKluxKlan Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Hva blir det nye nicket ditt,Olga? Er bare litt nysjerrig på hva du har bestemt deg for.... SDD hadde jo et godt forslag:) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 SDD hadde jo et godt forslag:) Uff, nei... Ikke bruk det... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 SDD hadde jo et godt forslag:) Hvorfor må du bytte da? 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Det er nok garantert opptatt:) Klara Kloke Kone? 0 Siter
musikeren Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 fleinsymra hevert skvaldregauk marginalt utbytte seksuelt frustrert ekstern månemåler brakfis Bare noen kjappe forslag som rant meg i hu;-) 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 fleinsymra hevert skvaldregauk marginalt utbytte seksuelt frustrert ekstern månemåler brakfis Bare noen kjappe forslag som rant meg i hu;-) Gjør du narr av nicket mitt? *Rise musikeren på baken* LOL ;o) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Gjør du narr av nicket mitt? *Rise musikeren på baken* LOL ;o) Du får ikke rise musikeren, han er min 0 Siter
musikeren Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Gjør du narr av nicket mitt? *Rise musikeren på baken* LOL ;o) Hehe, neida;-) 0 Siter
Gjest KuKluxKlan Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 fleinsymra hevert skvaldregauk marginalt utbytte seksuelt frustrert ekstern månemåler brakfis Bare noen kjappe forslag som rant meg i hu;-) "LOL" 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Hehe, neida;-) Bare gøy! ) Du likte å få litt ris? ;o) Hvis du skulle få lyst til å endre litt på nicket, foreslår jeg: *MusIkeRen* Huff, den var stygg... Unnskyld! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Har du valgt nytt nick enda? Som en av kritikerne til Olga fra Oslo, så må jeg nesten komme med et bidrag. Hva med Månestråle? Du husker vel henne fra Sølvpilen bladene? Hun var min heltinne som barn. Pen og tøff :-) 0 Siter
musikeren Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Du får ikke rise musikeren, han er min Hm. Catfight? :-) Er forresten egentlig månemåler ei dame...? 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Har du valgt nytt nick enda? Som en av kritikerne til Olga fra Oslo, så må jeg nesten komme med et bidrag. Hva med Månestråle? Du husker vel henne fra Sølvpilen bladene? Hun var min heltinne som barn. Pen og tøff :-) Nei, usj. Det ligner for mye på mitt. 0 Siter
musikeren Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Bare gøy! ) Du likte å få litt ris? ;o) Hvis du skulle få lyst til å endre litt på nicket, foreslår jeg: *MusIkeRen* Huff, den var stygg... Unnskyld! Ja, du er jo en skøyer. Pass deg litt sjøl du;-) 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Har du valgt nytt nick enda? Som en av kritikerne til Olga fra Oslo, så må jeg nesten komme med et bidrag. Hva med Månestråle? Du husker vel henne fra Sølvpilen bladene? Hun var min heltinne som barn. Pen og tøff :-) Heller: Pulinnen, direkte inspirert fra deg. Moahahahah! ) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Hm. Catfight? :-) Er forresten egentlig månemåler ei dame...? Neida, jeg trekker meg om hun insisterer Ja, Månemåleren er forhenværende kattepusen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.