Gjest auauauauauauau Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Har så masse tannverk og ikkje fått time før mandag. Kva skal eg gjera???:-(( 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Få tannlegen til å skrive ut resept på noe skikkelig kraftig smertestillende i alle fall. En coctail av Ibux 600 mg + Paracet 500 mg gjorde susen for meg - slo meg helt ut. Foreskrevet av tannelge og min egen tannlege var helt enig i dosen. 0 Siter
Atene Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Legg en fluortablett på tannen der det gjør vondt. Det beskytter en stund, sier tannlegen min. 0 Siter
Gjest Stitli Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Ring og bestill akutt-time hos tannlegevakta til den offentlige tannlegen, de har plikt til å hjelpe deg når situasjonen er akutt. 0 Siter
Speak Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Det finnes akutt-tannleger. Å gå med tannverk så lenge er ikke aktuelt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.