keinstein Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Høres ikke godt ut, er det? Ei dame foran i køen på supern skulle lage det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hørtes søtt og klissete ut... Aldri hørt om det i mitt liv! Da ville jeg heller foretrukket med smør, som amerikanerne spiser, men har aldri smakt det heller... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Innbiller meg at jeg har hørt om det før, og kanskje sett det, men aner ikke hvor.. Høres hvertfall ikke veldig godt ut 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yia Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Bedre med honning, men er helt ok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Hørtes søtt og klissete ut... Aldri hørt om det i mitt liv! Da ville jeg heller foretrukket med smør, som amerikanerne spiser, men har aldri smakt det heller... Med smør er OK. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 I USA får man kjøpt popcorn med karamell. Men da er karamellen stivnet på popcornet slik at popcornet ikke blir klissete. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest murmeldyr Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 I USA får man kjøpt popcorn med karamell. Men da er karamellen stivnet på popcornet slik at popcornet ikke blir klissete. Og er dette godt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg syntes det var kjempegodt da jeg var 16 og fikk smake hos ei som hadde vært i USA. Om jeg hadde likt det i dag er mer usikkert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Og er dette godt? Ja, det er veldig godt. Man kan få dem i veldig mange forskjellige smaker. Med salt, ost, smør, kanel, mint, tutti-frutti osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.