Gå til innhold

Hårfristyre i selskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Make-up, push-up og stay-up - verktøy som gjør underverker :D

Spørs om det ikke blir hold-in istedetfor stay-up! ;o)

Skrevet

En flott hestehale med volum kan være veldig pent...med et spesielt hårstrikk, en klemme eller lignende. Synes det tar seg best ut om man bruker produkter som gjør håret glatt og skinnende om man har rett hår, slik at man ikke får "flyvehår"...Bare passe på å se hestehalen fra alle vinkler og at håret ligger pent før man setter i strikken.

Gjest Flystripa
Skrevet

Spørs om det ikke blir hold-in istedetfor stay-up! ;o)

*hehe* Verktøy er bra!

Gjest Anna Belinda
Skrevet

Lager krøller, enten store med ruller, eller mindre med tang. Setter det løst opp bak med små spenner så det blir som et fossefall. Fikk masse skryt! :o) Jeg har oppklippet hår, så det blir ikke så tungt som det ville blitt med alt like langt.

Skrevet

En flott hestehale med volum kan være veldig pent...med et spesielt hårstrikk, en klemme eller lignende. Synes det tar seg best ut om man bruker produkter som gjør håret glatt og skinnende om man har rett hår, slik at man ikke får "flyvehår"...Bare passe på å se hestehalen fra alle vinkler og at håret ligger pent før man setter i strikken.

Hva slags produkter gjør håret glatt og skinnende? (Jeg regner med du mener at det ikke skal se krusete ut...)

Skrevet

Lager krøller, enten store med ruller, eller mindre med tang. Setter det løst opp bak med små spenner så det blir som et fossefall. Fikk masse skryt! :o) Jeg har oppklippet hår, så det blir ikke så tungt som det ville blitt med alt like langt.

hvordan tang bruker du for å lage de små krøllene?

Gjest streker paa veggen..!
Skrevet

Jeg har veldig sansen for oppsatt hår, sånn dratt opp i nakken eller hva dere gjør.. ;) synes det er veldig sexy !

Skrevet

Hva slags produkter gjør håret glatt og skinnende? (Jeg regner med du mener at det ikke skal se krusete ut...)

Antifrizz-produkter...

jeg har ikke krøllete/krusete hår selv, så jeg har ikke prøvd noen spesielle, men har hørt at TIGI Bed Head Control Freak-serien og Redkens Smooth Down Anti-frizz skal funke.

Skrevet

Hvis det er et veldig fint selskap og noe du ikke gjør for ofte, så kan du jo vurdere å spandere på deg time hos frisør? Det er ganske kult å bli stylet av en proff! :-)

Skrevet

Hemmeligheten ved å sette opp håret er å bruke masse spray! Det hjelper i hvertfall meg. Jeg har både spray i før/underveis, og etterpå, for å "spikre" frisyren. Da får man det mye lettere som man vil, særlig om man har glatt hår som ellers ikke vil.

Skrevet

Hvis det er et veldig fint selskap og noe du ikke gjør for ofte, så kan du jo vurdere å spandere på deg time hos frisør? Det er ganske kult å bli stylet av en proff! :-)

Litt verre med frisørbesøk først når det er snakk om julaften som i tillegg er på en søndag i år... ;o)

Gjest løst er fint
Skrevet

Jeg har det i hestehale på jobb, så derfor liker jeg å ha det løst ellers. Du kan lage en hestehale og feste lokker med små klyper tett på strikken. Eller du kan ha det løst og bruke litt hårskum i. Du kan også ha det løst men kjøpe en eller et par lekre hårklyper som pynter opp. Sett de i håret.

Skrevet

Antifrizz-produkter...

jeg har ikke krøllete/krusete hår selv, så jeg har ikke prøvd noen spesielle, men har hørt at TIGI Bed Head Control Freak-serien og Redkens Smooth Down Anti-frizz skal funke.

Takk!

Skrevet

Hvorfor i all verden retter du ut krøllene!? Det er jo så fiiint!

Jeg må bare prøve meg frem tror jeg. Bruker du sånne gammeldagse hårnåler eller schinnelspenner da? Sånne små brune hårnåler vet du.

Ja, enten bruker jeg det, eller sånne klyper, hvis du skjønner. Sånne små som åpnes og lukkes ved å klemme bak.

Krøller er ikke så fiiint å komme med på bal når jeg går med det hver dag =)

Skrevet

Litt verre med frisørbesøk først når det er snakk om julaften som i tillegg er på en søndag i år... ;o)

Ja, det er sant. Trodde du skulle på juleselskap før jul en gang, jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...