Gå til innhold

dresskode

Gjest Vanskelig og fattig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er du som ikke har peiling. Så det så ;o)

Da skal jeg la deg tro det. Godnatt.

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

9

• Moraki

8

• morsan

6

• Mary Poppins

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Dette kan jeg. Jeg hadde aldri hatt støvlettene over buksa, selv om jeg er aldri så fornøyd med beina mine. Men spiller liten rolle hva du sier, det blir bare teit i mine øyne.

Det er du som er litt teit her nå. Og jeg sier det igjen. Du har IKKE peiling:)

Skrevet

Det er vi som vet hvordan det skal være. Hun kan jo ikke ha skjønt noenting:)

Nettopp :)

Det er noe som heter etternølere, og etternølere synes en ting er kult 5 år etter at det ble mote - kanskje hun er sånn? ;)

Skrevet

Det synes jeg også! :)

Og hvis moraki leser dette: jo det er faktisk mote, uansett om du liker det eller ikke.

Nei, det er ikke det. Folk misforstår så jævlig. Det er en norsk uting å kle seg sånn. Dette var siste kommentar fra mine side i denne debatten.

Godnatt.

Skrevet

Nettopp :)

Det er noe som heter etternølere, og etternølere synes en ting er kult 5 år etter at det ble mote - kanskje hun er sånn? ;)

Sikkert:)

Skrevet

Ikke når man har lange slanke bein. Så det så:)

Enda viktigere enn beina er RUMPA! Ser mange damer som normalt ville ha blitt regnet som slanke og fine, men som får den MEGArumpa når de har buksa nedi støvlettene.

Skrevet

Nei, det er ikke det. Folk misforstår så jævlig. Det er en norsk uting å kle seg sånn. Dette var siste kommentar fra mine side i denne debatten.

Godnatt.

Hehe snakk om å være barnslig..

Halve Norge er ihvertfal uenig med deg, og store deler av verden også.

Skrevet

Enda viktigere enn beina er RUMPA! Ser mange damer som normalt ville ha blitt regnet som slanke og fine, men som får den MEGArumpa når de har buksa nedi støvlettene.

Ja, det er sant, men jeg turte ikke å si det;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dette kan jeg. Jeg hadde aldri hatt støvlettene over buksa, selv om jeg er aldri så fornøyd med beina mine. Men spiller liten rolle hva du sier, det blir bare teit i mine øyne.

Utrolig hva dere kvinner henger dere opp i.

Skrevet

Ja, det er sant, men jeg turte ikke å si det;)

Men jeg tør å si det, for jeg har megarumpe uten slike støvletter! *ha ha*

Skrevet

Men jeg tør å si det, for jeg har megarumpe uten slike støvletter! *ha ha*

Jeg får komme med mine skavanker jeg også da. Jeg har vel en ganske liten rumpe, men fy så slapp den har blitt.

Dessuten hadde det gjort seg med en omgang med strykehjernet:)

Skrevet

Utrolig hva dere kvinner henger dere opp i.

Det er litt gøy da:)

Skrevet

Hva du enn gjør: ikke ha støvlettene over buksa. Det er dritstygt.

Enig. Helt forferdelig.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er litt gøy da:)

Ja, dere er morsomme i all deres galskap.

Men jeg lurer på hvem dere forsøker å ta dere godt ut for. Hvilken mann bryr seg om hvorvidt buksa er innenfor eller utenpå støvelene?

Akkurat som om vi ser så langt ned.

Skrevet

Ikke dongri betyr ikke dongri. ;)

Men det er opp til deg om du ønsker å følge dresskoden eller ikke.

Skrevet

Ja, dere er morsomme i all deres galskap.

Men jeg lurer på hvem dere forsøker å ta dere godt ut for. Hvilken mann bryr seg om hvorvidt buksa er innenfor eller utenpå støvelene?

Akkurat som om vi ser så langt ned.

Det er vel plenty med både "ass men" og "leg men" der ute! ;-)

Gjest Snuffsen
Skrevet

1) Hadde det vært meningen vi skulle hatt skoa over buksa, hadde vi gått i shorts.

2) Ingen (ingen!) kler det.

3) Det er så harry som man kan få blitt.

4) Mote? Nei. Dette er ikke mote. Dette er klesstil beregnet for Bad Taste Party.

Smaken er som baken? Kanskje, men da er det du som sitter med baken foran.

Du kan ikke være særlig ung *hehe*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er vel plenty med både "ass men" og "leg men" der ute! ;-)

Jo, og selv er jeg både assman og legman, men hvorvidt buksa er utenpå beina eller ikke har jeg aldri hengt meg opp i.

Hvis noen tror de kamuflerer et gedigent driteapparat ved å ha buksa utenpå støvelene, bør de rett og slett ta seg sammen.

Men en ting som er viktig: Buksa må ha lommer. Selv de mest slikkbarer rumper blir anonyme i jeans uten lommer bak.

Gjest Snuffsen
Skrevet

Godnatt.

Sjekk denne svenske moteboggen da. Daglig bilder fra stockholms gater. Der er mange støvletter utenpå buksene. Ikke mye norsk fenomen det.

http://stockholmstreetstyle.blogg.se/m_112006.html

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...