Gjest Cillma Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Når bruker dere å sende ut julekortene? 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Jeg pleier å sende de ganske sent. Sånn 5-7 dager før julaften. Synes selv det er koslig å få julekort nære opp til jul. 0 Siter
birdie Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 3 januar....... *fnise* Her varer jula som regel helt til påske. Men, i år skal jeg være flink. Satser jeg på. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 *fnise* Her varer jula som regel helt til påske. Men, i år skal jeg være flink. Satser jeg på. muffins-julekort? 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Sender ikke julekort. De som det er naturlig å sende til, tar jeg heller en telefon til. Mye mer verdifull måte å holde kontakten på. Men seff.. -hvis man vil prøve å gjenoppta en relasjon, kan det jo være en forsiktig måte å nærme seg på. Kan hende det tar et år eller to, før det gir resultat. Altså blir det litt gammeldags for meg. 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 muffins-julekort? Faar jeg ogsaa? Muffins julekort altsaa? *sikle* 0 Siter
Gjest skal Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 muffins-julekort? Jeg vil og ha! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Jeg vil og ha! jeg skal ta det opp til vurdering.. så sant jeg får referat fra kakao-møtet. 0 Siter
Gjest skal Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 jeg skal ta det opp til vurdering.. så sant jeg får referat fra kakao-møtet. Det der er utpressing!! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Det der er utpressing!! me like! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Faar jeg ogsaa? Muffins julekort altsaa? *sikle* nei! dra inn tunga. 0 Siter
Gjest skal Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 me like! Du får komme hit selv å overvære festlighetene hvis du er nysgjerrig. Kan bake muffins selv så! Og får sikkert nybakte av bibbers, med pomeranser! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Du får komme hit selv å overvære festlighetene hvis du er nysgjerrig. Kan bake muffins selv så! Og får sikkert nybakte av bibbers, med pomeranser! nei, sånt er for skummelt. møter ikke dållere! 0 Siter
Gjest skal Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 nei, sånt er for skummelt. møter ikke dållere! Nei, vi er et farlig folkeferd.. *kaster en flaggermusvinge i gryten* 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 nei! dra inn tunga. Hva galt har jeg gjort naa. *graater salte taarer* 0 Siter
thinkerbell Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Nei, vi er et farlig folkeferd.. *kaster en flaggermusvinge i gryten* jeg visste det! 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Nei, vi er et farlig folkeferd.. *kaster en flaggermusvinge i gryten* synes du ikke boella er ond? Se svaret til meg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.