Gå til innhold

hei

heggee

Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe meg? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har hatt SF i 2 år. Nå har jeg fått ufattelig dårlig imunforsvar. Jeg har hatt tre influensa siden vi begynte på skolen i høsten. Jeg klarer ikke mer. Plis, hjelpe meg! Vet ikke hva jeg skal gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

E n ting er i allefall sikkert, influensa har du ikke hatt, den epidemien er ikke kommet til landet vårt enda.

men kjære vene... hun kan da ha hatt influensa selv om epidemien ikke er kommet..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tuller du eller? jeg hadde det selv for 6 uker siden..

Har det kommet influensa hit da? Det har ikke jeg hørt om. Vet det pleier å komme sånn ved juletider og på nyåret.

Mange forveksler kraftig forkjølelse og influensa. Influensa kommer som en epidemi og vi hører om det i mediene når den kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det kommet influensa hit da? Det har ikke jeg hørt om. Vet det pleier å komme sånn ved juletider og på nyåret.

Mange forveksler kraftig forkjølelse og influensa. Influensa kommer som en epidemi og vi hører om det i mediene når den kommer.

_epidemiene_ ja! men influensa i seg selv er ikke tidsbegrenset... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tuller du eller? jeg hadde det selv for 6 uker siden..

Det er nok ikke influensa, nei, for den er ikke kommet hit enda, som Lurveline påpeker...

Når den først kommer til Norge kan du lese om det i samtlige aviser! Så hva du og heggee har hatt, er det _ikke_ influensa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke influensa, nei, for den er ikke kommet hit enda, som Lurveline påpeker...

Når den først kommer til Norge kan du lese om det i samtlige aviser! Så hva du og heggee har hatt, er det _ikke_ influensa...

Thanks! Nå går jeg å legger meg;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er nok det, ja!

jeg tror jeg klarer å kjenne igjen en influensa. jeg trodde faktisk jeg hadde lungebetennelse, det var derfor jeg var på legevakten, men det var kun virus.. influensavirus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

joda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg leser og jeg mener at enkelttilfeller av influensa kan forekomme anytime. epidemiene er nok mer tidsbegrenset.

Kan man virkelig kalle det enkelttilfeller om man har influensa 6! ganger på én høst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 skulle det være, uansett ikke et enkelttilfelle.

hva vedkommende som skriver innlegget har eller ikke har er desverre ikke det vi diskuterer. vi diskuterer om influensaen faktisk kan komme _før_ 1 desember og selvsagt kan den det. selve influensa-epidemien kommer, som du sier, i desember/januar.. men det er altså -epidemien-. influensa kan man få både i september og i mars!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva vedkommende som skriver innlegget har eller ikke har er desverre ikke det vi diskuterer. vi diskuterer om influensaen faktisk kan komme _før_ 1 desember og selvsagt kan den det. selve influensa-epidemien kommer, som du sier, i desember/januar.. men det er altså -epidemien-. influensa kan man få både i september og i mars!

Nå ja, nå svarte jeg trådstarter og du kommenterte svaret mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...