heggee Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Kan noen hjelpe meg? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har hatt SF i 2 år. Nå har jeg fått ufattelig dårlig imunforsvar. Jeg har hatt tre influensa siden vi begynte på skolen i høsten. Jeg klarer ikke mer. Plis, hjelpe meg! Vet ikke hva jeg skal gjøre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 E n ting er i allefall sikkert, influensa har du ikke hatt, den epidemien er ikke kommet til landet vårt enda. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkerbell Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 E n ting er i allefall sikkert, influensa har du ikke hatt, den epidemien er ikke kommet til landet vårt enda. men kjære vene... hun kan da ha hatt influensa selv om epidemien ikke er kommet..?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 men kjære vene... hun kan da ha hatt influensa selv om epidemien ikke er kommet..?? Ja hvordan skal det gå til? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkerbell Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Ja hvordan skal det gå til? tuller du eller? jeg hadde det selv for 6 uker siden.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 tuller du eller? jeg hadde det selv for 6 uker siden.. Har det kommet influensa hit da? Det har ikke jeg hørt om. Vet det pleier å komme sånn ved juletider og på nyåret. Mange forveksler kraftig forkjølelse og influensa. Influensa kommer som en epidemi og vi hører om det i mediene når den kommer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkerbell Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Har det kommet influensa hit da? Det har ikke jeg hørt om. Vet det pleier å komme sånn ved juletider og på nyåret. Mange forveksler kraftig forkjølelse og influensa. Influensa kommer som en epidemi og vi hører om det i mediene når den kommer. _epidemiene_ ja! men influensa i seg selv er ikke tidsbegrenset... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 tuller du eller? jeg hadde det selv for 6 uker siden.. Det er nok ikke influensa, nei, for den er ikke kommet hit enda, som Lurveline påpeker... Når den først kommer til Norge kan du lese om det i samtlige aviser! Så hva du og heggee har hatt, er det _ikke_ influensa... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 _epidemiene_ ja! men influensa i seg selv er ikke tidsbegrenset... Den er nok det, ja! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 _epidemiene_ ja! men influensa i seg selv er ikke tidsbegrenset... Les litt på denne siden: http://www.fhi.no/eway/default0.asp?pid=223&oid=0&e=0&trg=ContentArea_4322&ContentArea_4322=4336:56628::0:5258:1:4320;4321;4322;::10:0:0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Det er nok ikke influensa, nei, for den er ikke kommet hit enda, som Lurveline påpeker... Når den først kommer til Norge kan du lese om det i samtlige aviser! Så hva du og heggee har hatt, er det _ikke_ influensa... Thanks! Nå går jeg å legger meg;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkerbell Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Les litt på denne siden: http://www.fhi.no/eway/default0.asp?pid=223&oid=0&e=0&trg=ContentArea_4322&ContentArea_4322=4336:56628::0:5258:1:4320;4321;4322;::10:0:0 Ja jeg leser og jeg mener at enkelttilfeller av influensa kan forekomme anytime. epidemiene er nok mer tidsbegrenset. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkerbell Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Den er nok det, ja! jeg tror jeg klarer å kjenne igjen en influensa. jeg trodde faktisk jeg hadde lungebetennelse, det var derfor jeg var på legevakten, men det var kun virus.. influensavirus. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skal Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Får du noe hjelp mot SF? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkerbell Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Det er nok ikke influensa, nei, for den er ikke kommet hit enda, som Lurveline påpeker... Når den først kommer til Norge kan du lese om det i samtlige aviser! Så hva du og heggee har hatt, er det _ikke_ influensa... joda. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Ja jeg leser og jeg mener at enkelttilfeller av influensa kan forekomme anytime. epidemiene er nok mer tidsbegrenset. Kan man virkelig kalle det enkelttilfeller om man har influensa 6! ganger på én høst? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkerbell Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Kan man virkelig kalle det enkelttilfeller om man har influensa 6! ganger på én høst? hvem snakker om 6 ganger..? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 hvem snakker om 6 ganger..? 3 skulle det være, uansett ikke et enkelttilfelle. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkerbell Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 3 skulle det være, uansett ikke et enkelttilfelle. hva vedkommende som skriver innlegget har eller ikke har er desverre ikke det vi diskuterer. vi diskuterer om influensaen faktisk kan komme _før_ 1 desember og selvsagt kan den det. selve influensa-epidemien kommer, som du sier, i desember/januar.. men det er altså -epidemien-. influensa kan man få både i september og i mars! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 hva vedkommende som skriver innlegget har eller ikke har er desverre ikke det vi diskuterer. vi diskuterer om influensaen faktisk kan komme _før_ 1 desember og selvsagt kan den det. selve influensa-epidemien kommer, som du sier, i desember/januar.. men det er altså -epidemien-. influensa kan man få både i september og i mars! Nå ja, nå svarte jeg trådstarter og du kommenterte svaret mitt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.