laban Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Oj! Hvor havna dette, da? Jeg hadde liksom bestemt meg for å svare Lillemus dette før jeg leste nedover - og så oppdaga jeg det her fra deg, laban, men bestemte meg for at det var et så godt poeng at det måtte nevnes som et direkte svar. Og så flausa jeg meg og svarte til deg. *rødme, rødme* ) Og nå svarte du deg selv... Slapp helt av, de fleste av oss har gjort det der opptil flere ganger. 0 Siter
Gyda Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Du må skaffe deg en sånn vettu: http://home.cfl.rr.com/hellmanj/images/OhShit.jpg Hehe. Ja, en sånn skal jeg jammen ønske meg til jul! 0 Siter
Gyda Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Og nå svarte du deg selv... Slapp helt av, de fleste av oss har gjort det der opptil flere ganger. Trøste og bære! Jammen svarte jeg meg selv også. Nei, nå er det på tide å tusle seg ut fra dol en stund for å gjøre noe annet. Jeg skjønner det, ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.