Risto Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 hei! jeg har hatt leamus i min høyre øye litt over 1 år. jeg merker at det er noe med min allmenn tilstand å gjøre- når jeg blir trist og sliten får jeg leamus. spurte min foreleser i psykologi om det, hun sa at det kan være tegn på skjult depresjon. kan det være? litt over ett år siden endte mitt første forhold, og det varte i 1 år. tok det tungt og har ikke gått videre fortsatt. kan det være noe sammenheng der? hva kan jeg/bør gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lektoren Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg har hatt leamus over hele kroppen i ett år. Ser at det er mange som har det. Dette kan være invalidiserende, og man føler ofte at man kan bli gal, særlig om natten. Hvis noen mener at dette kan ha med "skjult" depresjon å gjøre, vil jeg gjerne høre det. Og: vet noen om noen form for behandling for å dempe symptomene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoodTimes Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg har hatt leamus over hele kroppen i ett år. Ser at det er mange som har det. Dette kan være invalidiserende, og man føler ofte at man kan bli gal, særlig om natten. Hvis noen mener at dette kan ha med "skjult" depresjon å gjøre, vil jeg gjerne høre det. Og: vet noen om noen form for behandling for å dempe symptomene? Jeg har hatt det i mange år. I starten var det nesten umerkelig, bare slik at jeg trodde det sto en diger lastebil et sted nedenfor på gata med motoren i gang. Nå kan jeg ha det kraftigere, men for meg tror jeg det har å gjøre med store spenninsgtilstander i kroppen å gjøre. Og min depresjon er ikke skjult, jeg vet veldig godt om den! bare for å ha sagt det. Jeg vet ikke om noe som hjelper av medikamenter. Jeg har det mest i tidlige morgentimer, og fordi jeg også har veldig muskelverk, så gjør jeg "stram-og-slapp-av" øvelser, lem for lem, muskel for muskel, veldig lenge hver morgen. Det utløser ofte spenningen, og dirringen blir vekk til neste morgen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.