Gå til innhold

å dra til helvete

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff da, men denne spilte de på nrk -1981- Tvprogram i går. Jeg får den ikke ut av hodet igjen! (ikke fin heller....)

Noen som husker den? :)

Toppet listen en stund. Husker ikke hvem som sang,husker du?

Skrevet

Den sangen husker jeg veldig godt:S

Hatet den sangen, selv om jeg ikke var gamle jenta når den kom ut:P

Skrevet

Jeg ser du har fått svar men den sangen er fin sammen med livet er så kjipt.

Hehe, ja slike sanger hørte vi på den gangen.

Og Janicke med svake mennesker, jo jeg koste meg i går med det programmet.

Skrevet

Jeg husker sangen kjempegodt,

Jeg var bare 10 år dengang og syntes den var dødskul fordi dem banna, og de voksne ikke likte den :o))))

Skrevet

Jeg ser du har fått svar men den sangen er fin sammen med livet er så kjipt.

Hehe, ja slike sanger hørte vi på den gangen.

Og Janicke med svake mennesker, jo jeg koste meg i går med det programmet.

Det er igrunnen artig med tilbakeblikk. Man ser hvor mye som er forandret. Rart å se den hetsen mot homoseksuelle også....Snodig.

Ja, vi koste oss også :)

Skrevet

Det er igrunnen artig med tilbakeblikk. Man ser hvor mye som er forandret. Rart å se den hetsen mot homoseksuelle også....Snodig.

Ja, vi koste oss også :)

Kommer ikke Pat Sharpe fra Sky til søndag på 80-tallprogrammet da? Dette blir bedre og bedre. To slike program i uka :o)

Skrevet

Kommer ikke Pat Sharpe fra Sky til søndag på 80-tallprogrammet da? Dette blir bedre og bedre. To slike program i uka :o)

Ja det er topp! Ler tilogmed av dagsrevyens kjennetone :) Søndag? Jøss da går det kanskje tre ganger? Vi så tirsdag og i går torsdag. Hm...

Skrevet

Ja det er topp! Ler tilogmed av dagsrevyens kjennetone :) Søndag? Jøss da går det kanskje tre ganger? Vi så tirsdag og i går torsdag. Hm...

Kanskje det ene er reprise. Ellers så er jeg dødssløv når det gjelder dager da ;o)

Skrevet

Pat Sharp fra Sky var på søndag.

Det er kjempekult å se disse programmene! Syns 80tallet var ganske kult jeg.

Vi sitter her og ser og ler og mimrer og har det moro begge to når vi ser på det.

På søndag er det Samantha Fox som kommer. Og hun var visst full under intervjuet, hehe.

Skrevet

Det er forskjellige program. Søndag går Gylne tider, og igår var De glade 80årene, tror jeg det het.

Skrevet

Godt at noen svarte hva han heter, for jeg hadde nemlig tenkt å svare Garbarek, hehe. Husker den låta veldig godt.!

Skrevet

Pat Sharp fra Sky var på søndag.

Det er kjempekult å se disse programmene! Syns 80tallet var ganske kult jeg.

Vi sitter her og ser og ler og mimrer og har det moro begge to når vi ser på det.

På søndag er det Samantha Fox som kommer. Og hun var visst full under intervjuet, hehe.

Jeg ser gjerne på Samantha Fox, så kan jeg se om jeg synes hun er like fryktelig nå som jeg synes den gangen.

Skrevet

Det er forskjellige program. Søndag går Gylne tider, og igår var De glade 80årene, tror jeg det het.

Ja, det kan nok stemme :) Greit å få frisket hukommelsen litt med disse programmene :)

Gjest lovelyladylumps
Skrevet

Var ikke det Beranek, han som pleier å være med på "Løvebakken" nå på NRK? Espen Beranek etellerannet..

Skrevet

Var ikke det Beranek, han som pleier å være med på "Løvebakken" nå på NRK? Espen Beranek etellerannet..

Jo det var Beranek :)

Skrevet

Espen Beranek Holm

Skrevet

Ser du har fårr navnet, men vet du at det er han som er med i programmet "Løvebakken" på nrk, sammen med bla. Pernille Sørensen. Et artig program forresten

Skrevet

Så ikke at du hadde skrevet det samme, hoppa bare inn

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...