Gå til innhold

å dra til helvete

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke Primavera som sang denne? Den gruppa som Jahn Teigen og Herodes Falsk var med i? Jeg husker bare akkurat den setningen der i sangen selv...

Skrevet

Er det ikke Primavera som sang denne? Den gruppa som Jahn Teigen og Herodes Falsk var med i? Jeg husker bare akkurat den setningen der i sangen selv...

Nei nei! Det var Beranek. Prima Vera sang bl.a. "Svenskefaen" (om det nå var tittelen).

Skrevet

Beranek! Klart jeg husker den, det var jo en kjempedebatt om den. Forbudt på NRK og greier...

Skrevet

Jeg ser gjerne på Samantha Fox, så kan jeg se om jeg synes hun er like fryktelig nå som jeg synes den gangen.

Jeg husker at jeg var litt fascinert av Fox-dama, spesielt etter noe jeg leste i et Topp-blad. Der hadde hun angivelig sagt noe sånt som at "Jeg hadde ikke pupper da jeg var 14 år. Men plutselig en dag var de bare der. De kom over natta."

LOL!

Skrevet

Jeg husker at jeg var litt fascinert av Fox-dama, spesielt etter noe jeg leste i et Topp-blad. Der hadde hun angivelig sagt noe sånt som at "Jeg hadde ikke pupper da jeg var 14 år. Men plutselig en dag var de bare der. De kom over natta."

LOL!

Det husker jeg også. Jeg gikk liksom bare og venta på at jeg skulle være like heldig *NOT*

Skrevet

Det husker jeg også. Jeg gikk liksom bare og venta på at jeg skulle være like heldig *NOT*

haha ja. Så du husker også det ja?

Sikkert mange jenter som leste det og håpet det samme ville skje med en selv.

Merkelig at det aldri skjedde helt sånn. ;-P

Skrevet

haha ja. Så du husker også det ja?

Sikkert mange jenter som leste det og håpet det samme ville skje med en selv.

Merkelig at det aldri skjedde helt sånn. ;-P

Vi har med andre ord god grunn til å være sur på Samantha Fox!

Jeg storkoste meg forresten med gjensynet av Sabrina. Glemmer aldri den videoen. Gubben og kompisene så den omigjen og omigjen (enda de er døve!) !! Han lo godt av gjensynet han også ;-)

Skrevet

Vi har med andre ord god grunn til å være sur på Samantha Fox!

Jeg storkoste meg forresten med gjensynet av Sabrina. Glemmer aldri den videoen. Gubben og kompisene så den omigjen og omigjen (enda de er døve!) !! Han lo godt av gjensynet han også ;-)

Åja, Sabrina husker jeg også godt. :-)

Det var en som likte videoen til den her og, hehe. Selv om han ikke så den flere ganger som din gjorde. :-)

Bo Derek ble også svært godt mottatt her, hehe.

Og jeg kan ikke si annet enn at den godeste Lorenzo Lamas var ganske stilig å se igjen også. :-)

Skrevet

Åja, Sabrina husker jeg også godt. :-)

Det var en som likte videoen til den her og, hehe. Selv om han ikke så den flere ganger som din gjorde. :-)

Bo Derek ble også svært godt mottatt her, hehe.

Og jeg kan ikke si annet enn at den godeste Lorenzo Lamas var ganske stilig å se igjen også. :-)

Lorenzo Lamas, ja! *sukk*

Neste gang kommer visst Bruce Boxleitner (Luke i "I ville vesten"). Tror kanskje ikke jeg blir like betatt nå ;-)

Skrevet

LOL!

Jeg husker mest at jeg synes hun var fæl og da eldstemann stillte med en svær plakat på rommet sitt måtte jeg svelge hardt for ikke å si noe. Jeg trodde hun var out of date for mange år siden men det var visst ikke puppene hennes *himle* Han var 17 da.

Skrevet

Nei nei! Det var Beranek. Prima Vera sang bl.a. "Svenskefaen" (om det nå var tittelen).

Tror den heter "så lykkelig i Sverige", men ikke 100% sikker.

Skrevet

Godt at noen svarte hva han heter, for jeg hadde nemlig tenkt å svare Garbarek, hehe. Husker den låta veldig godt.!

Garbarek, LOL!! Hadde nok blitt litt vanskelig å få ut teksten når man har en saxofon i munnen! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...