Gå til innhold

Jeg trenger tips til valg av farge på sofa?

Anbefalte innlegg

Gjest noen som kan interiør?
Skrevet

Karlanda serien til Ikea skal utgå, så tenkte i den anledningen å få ett trekk til til 2 og 3 seteren, men problemet er hvilken farge jeg skal velge.

Veggene er hvite, og interiøret går i bjørk. Det er stort sett disse fargene som går igjen. Stilen er delvis minimalistisk.

Vi har idag rød sofatrekk.

Noen som har noen ideer om hvilken annen farge som vil være bra? (liker hvit, men har små barn så det er ikke så veldig smart kanskje).

Skrevet

Vet ikke hvilkne farger du har å velge i, men jeg hadde gått for grått eller sort.

Det er tidløst og når trendene forandrer seg så passer disse mørke fargene alltid inn.

Skrevet

Er enig med -ho mor. Sort sofa og så kjøper du duker, lys, tepper osv i en knæsj farge. En som spriter opp stua litt. Veldig in det lenge nå.

Skrevet

Jeg ville gått for mørk brunt. Varmere enn sort, og lar seg kombinere med mange farger. Passer veldig fint til de fargene dere har. Tidløst er det også.

Skrevet

Hvor har du hørt at den sofaen skal utgå? Og når utgår den?

Gjest noen som kan interiør?
Skrevet

Hvor har du hørt at den sofaen skal utgå? Og når utgår den?

Det er Ikea selv som har fortalt det. De blir sluttet å produseres fra nyttår:(

Skrevet

Det er Ikea selv som har fortalt det. De blir sluttet å produseres fra nyttår:(

Takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...