Gå til innhold

Forslag til servering for 60 stk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er god, den lager jeg stadig vekk ;o)

Hyggelig å høre. Deilig med mat som er god og sunn og enkel og lage.

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• smurf78

14

• keinstein

12

• Osiris

7

• Dorthe

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hva med pølser?

Det behøver ikke å være kjedelig, du kan jo kjøpe potetsalat, rekesalat, sprøstekt løk og rå løk o.s.v., så kan folk selv velge hva de vil ha på.

Skrevet

MEN DET VAR IKKE DEN DU LAGDE TIL MEG!?

Skrevet

Hyggelig å høre. Deilig med mat som er god og sunn og enkel og lage.

Jeg er veldig glad i mat men ikke så glad i å lage til bare minstemann og meg. Da er det veldig greit at det går fort og er sunt og smaker godt.

Så har du flere forslag til slik enkel og grei mat så får du slenge dem inn her en gang i blandt :o)

Skrevet

MEN DET VAR IKKE DEN DU LAGDE TIL MEG!?

Jo, det var det :o)

Men jeg brukte bare brune bønner for jeg er ikke så glad i hvite bønner i tomatsaus.

Skrevet

Lag taco!

Du kan f.eks legge en hel pose med Nachoser (sånne svære poser fra First Price med ost) - i en lang form - gjerne fler og så steker du kjøttdeig med Tacopulver og har oppå - så strør du med ost - dette steker du - og så har du masse salat, salsa og sånn til.

Jeg lagde en svær gryte til et sånt lag med kjøttdeig/tacopulver -og spedde med flere bokser knuste tomater - og alt sånt vanlig tilbehør . . . nachos, rømme, mais - masse ulike grønnsaker. - de spiste hele kvelden!

OG de som ikke vil ha kjøtt kan la vær :)

Det høres jo godt ut det. Problemet er at middagen må vi bli ferdige med ganske fort for å rekke alt. Så spise hele kvelden er uaktuelt. Vi kommer til å rydde vekk alt så fort alle er ferdige med å spise.

Skrevet

Ikke gryterett på papptallerkener.

Jo tror faktisk det blir til akkurat det hvis de andre her trumfer gjennom viljen sin. Har ikke dekketøy til så mange mennesker en gang og papptallerkener er jo så enkelt. Brukte det sist og. Ingen som bryr seg. Er bare rølpete folk som kommer uansett hehe.

Skrevet

Ikke gryterett på papptallerkener.

Jo tror faktisk det blir til akkurat det hvis de andre her trumfer gjennom viljen sin. Har ikke dekketøy til så mange mennesker en gang og papptallerkener er jo så enkelt. Brukte det sist og. Ingen som bryr seg. Er bare rølpete folk som kommer uansett hehe.

Skrevet

Skal prøve meg på den suppa en dag. Er den godt så ja, kanskje. Er passe lettvint.

God og lettvint!. Prøv den du. :)

Skrevet

God og lettvint!. Prøv den du. :)

Men du? Har du noe forslag til noe som kan erstatte bønner? Er ikke noe fan av det.

Skrevet

De har veldig greie plasttallerkener på Binders til en veldig billig penge.

Koster mindre enn papp andre steder.

Skrevet

Men du? Har du noe forslag til noe som kan erstatte bønner? Er ikke noe fan av det.

Nei jeg har ikke noe forslag til noe som kan erstatte bønner. De er en vesentlig del av suppa. Linser kanskje?

Skrevet

Men du kan jo prøve med litt mindre bønner og litt mer løk kanskje.

Skrevet

Når mye av den varme, tunge, og fuktige gryteretten kommer oppi en papptallerken, så bøyer den seg. Med litt trengsel og litt alkohol, så havner guffa på gulvet. Så begynner folk å skli. Bare spør meg, og vaskepersonalet. Varm mat til så mange er en proffjobb og alt for dyrt.

Sats heller på en kaldtallerken med brød og smør.

Skrevet

Stor nr 32?

Skrevet

Den er og god men dyr ;o)

I gamle dager ropte mora mi "Keinstein! Nå er det middag!" da var det hvalkjøtt, saus, poteter og vann til. Bikkja fikk resten.

I dag ville hun vel ropt "Keinstein! Jeg har bestilt pizza, film og cola, den kommer om en halvtime". Resten spiser brodern og dama midt på natta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...