Gå til innhold

Forslag til servering for 60 stk

Anbefalte innlegg

Gjest det var da mange på fest
Skrevet

Vennefest med 50-60 personer?? Nei, nå føler jeg meg plutselig ensom her du... Jeg _kjenner_ nesten ikke 60 personer engang.

Lykke til, gryterett er vel greit hvis du har store nok gryter...

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• smurf78

14

• keinstein

12

• Osiris

7

• Dorthe

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

I gamle dager ropte mora mi "Keinstein! Nå er det middag!" da var det hvalkjøtt, saus, poteter og vann til. Bikkja fikk resten.

I dag ville hun vel ropt "Keinstein! Jeg har bestilt pizza, film og cola, den kommer om en halvtime". Resten spiser brodern og dama midt på natta.

Hihi, jeg ler meg ihjel.

Hvalbiff er jo kjempedyrt men lever er rimelig og godt. Men tar lang tid å lage hvis man skal lage god levergryte. Og da er jeg mett før vi skal spise :o)

Skrevet

Vennefest med 50-60 personer?? Nei, nå føler jeg meg plutselig ensom her du... Jeg _kjenner_ nesten ikke 60 personer engang.

Vennefest med 50 opptil 137... det går. Hvert år i 30 år.

Skrevet

Hihi, jeg ler meg ihjel.

Hvalbiff er jo kjempedyrt men lever er rimelig og godt. Men tar lang tid å lage hvis man skal lage god levergryte. Og da er jeg mett før vi skal spise :o)

Den tida jeg tenker på - da kosta ikke hvalkjøtt mer enn lever.

Skrevet

Vennefest med 50 opptil 137... det går. Hvert år i 30 år.

Jaja.

*klistrer frimerke på de fire konvoluttene*

Ha det, må rydde litt i ettromsen, den årlige vennefesten er om en uke skjønner du.

Skrevet

Den tida husker jeg og :o)

Skrevet

En fyldig suppe, f.eks. gulasjsuppe. Papptallerkner er noe dritt. Skriv ta med tallerken sel i invitasjonen (så fremt det er mulig å få skyllet den etterpå).

Skrevet

Jaja.

*klistrer frimerke på de fire konvoluttene*

Ha det, må rydde litt i ettromsen, den årlige vennefesten er om en uke skjønner du.

Våre vennefester var gigantiske. Ansvarlig for en masse ekteskap, skilsmisser, barnefødsler, slagsmål og alt som følger med.

Skrevet

Våre vennefester var gigantiske. Ansvarlig for en masse ekteskap, skilsmisser, barnefødsler, slagsmål og alt som følger med.

Hehe. Rene julebordene altså?

Skrevet

Enn hestekjøttet? Billig det og?

Skrevet

Hehe. Rene julebordene altså?

Bare mord og politi mangla.

Skrevet

Er festen nå oppunder jul må det da passe med risengrynsgrøt.

Vi har alltid grøt i den siste klubben før jul.

Skrevet

Det høres jo godt ut det. Problemet er at middagen må vi bli ferdige med ganske fort for å rekke alt. Så spise hele kvelden er uaktuelt. Vi kommer til å rydde vekk alt så fort alle er ferdige med å spise.

Så kjedelig!!! jeg går for å spise jeg . .hehe

Skrevet

Husker det . . vi hadde ofte det . Og stekt rogn fra boks.

Skrevet

Så kjedelig!!! jeg går for å spise jeg . .hehe

hehe er ganske unge vi, så vi er der for å feste

Skrevet

Hehe har egentlig ikke så mange venner som 60 altså. Men broren min skal også invitere sine venner, dessuten kan folk ta med seg venner. Derfor vi blir så mange.

Skrevet

Husker det . . vi hadde ofte det . Og stekt rogn fra boks.

Åfytterakkern.

Skrevet

Enn hestekjøttet? Billig det og?

Hestekjøtt var ikke så vanlig.

Skrevet

Men du? Har du noe forslag til noe som kan erstatte bønner? Er ikke noe fan av det.

Bønner, skal du ha en gjeng med fisete folk rundt deg, nei!?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...