Gjest det var da mange på fest Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Vennefest med 50-60 personer?? Nei, nå føler jeg meg plutselig ensom her du... Jeg _kjenner_ nesten ikke 60 personer engang. Lykke til, gryterett er vel greit hvis du har store nok gryter... 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 I gamle dager ropte mora mi "Keinstein! Nå er det middag!" da var det hvalkjøtt, saus, poteter og vann til. Bikkja fikk resten. I dag ville hun vel ropt "Keinstein! Jeg har bestilt pizza, film og cola, den kommer om en halvtime". Resten spiser brodern og dama midt på natta. Hihi, jeg ler meg ihjel. Hvalbiff er jo kjempedyrt men lever er rimelig og godt. Men tar lang tid å lage hvis man skal lage god levergryte. Og da er jeg mett før vi skal spise ) 0 Siter
keinstein Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Vennefest med 50-60 personer?? Nei, nå føler jeg meg plutselig ensom her du... Jeg _kjenner_ nesten ikke 60 personer engang. Lykke til, gryterett er vel greit hvis du har store nok gryter... Vennefest med 50 opptil 137... det går. Hvert år i 30 år. 0 Siter
keinstein Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Hihi, jeg ler meg ihjel. Hvalbiff er jo kjempedyrt men lever er rimelig og godt. Men tar lang tid å lage hvis man skal lage god levergryte. Og da er jeg mett før vi skal spise ) Den tida jeg tenker på - da kosta ikke hvalkjøtt mer enn lever. 0 Siter
Gjest det var da mange på fest Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Vennefest med 50 opptil 137... det går. Hvert år i 30 år. Jaja. *klistrer frimerke på de fire konvoluttene* Ha det, må rydde litt i ettromsen, den årlige vennefesten er om en uke skjønner du. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Den tida jeg tenker på - da kosta ikke hvalkjøtt mer enn lever. Den tida husker jeg og ) 0 Siter
Sofline Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 En fyldig suppe, f.eks. gulasjsuppe. Papptallerkner er noe dritt. Skriv ta med tallerken sel i invitasjonen (så fremt det er mulig å få skyllet den etterpå). 0 Siter
keinstein Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Jaja. *klistrer frimerke på de fire konvoluttene* Ha det, må rydde litt i ettromsen, den årlige vennefesten er om en uke skjønner du. Våre vennefester var gigantiske. Ansvarlig for en masse ekteskap, skilsmisser, barnefødsler, slagsmål og alt som følger med. 0 Siter
Gjest det var da mange på fest Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Våre vennefester var gigantiske. Ansvarlig for en masse ekteskap, skilsmisser, barnefødsler, slagsmål og alt som følger med. Hehe. Rene julebordene altså? 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Den tida jeg tenker på - da kosta ikke hvalkjøtt mer enn lever. Enn hestekjøttet? Billig det og? 0 Siter
keinstein Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Hehe. Rene julebordene altså? Bare mord og politi mangla. 0 Siter
fresja Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Er festen nå oppunder jul må det da passe med risengrynsgrøt. Vi har alltid grøt i den siste klubben før jul. 0 Siter
flisa Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Det høres jo godt ut det. Problemet er at middagen må vi bli ferdige med ganske fort for å rekke alt. Så spise hele kvelden er uaktuelt. Vi kommer til å rydde vekk alt så fort alle er ferdige med å spise. Så kjedelig!!! jeg går for å spise jeg . .hehe 0 Siter
flisa Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Den tida jeg tenker på - da kosta ikke hvalkjøtt mer enn lever. Husker det . . vi hadde ofte det . Og stekt rogn fra boks. 0 Siter
smurf78 Skrevet 10. november 2006 Forfatter Skrevet 10. november 2006 Så kjedelig!!! jeg går for å spise jeg . .hehe hehe er ganske unge vi, så vi er der for å feste 0 Siter
smurf78 Skrevet 10. november 2006 Forfatter Skrevet 10. november 2006 Vennefest med 50-60 personer?? Nei, nå føler jeg meg plutselig ensom her du... Jeg _kjenner_ nesten ikke 60 personer engang. Lykke til, gryterett er vel greit hvis du har store nok gryter... Hehe har egentlig ikke så mange venner som 60 altså. Men broren min skal også invitere sine venner, dessuten kan folk ta med seg venner. Derfor vi blir så mange. 0 Siter
keinstein Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Husker det . . vi hadde ofte det . Og stekt rogn fra boks. Åfytterakkern. 0 Siter
keinstein Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Enn hestekjøttet? Billig det og? Hestekjøtt var ikke så vanlig. 0 Siter
Gjest Nymåne Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Åfytterakkern. Det er da godt, vel! ) 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Men du? Har du noe forslag til noe som kan erstatte bønner? Er ikke noe fan av det. Bønner, skal du ha en gjeng med fisete folk rundt deg, nei!? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.