Gå til innhold

Handleliste - dagligvarer (kjedelig)

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa
Skrevet

Skriv en handleliste for meg. Jeg trenger noen magert og godt. Både middag, og annen dagligmat. Godt pålegg etc.

hare1365380455
Skrevet

melk

brød

yoghurt

frukt

eplejuice

en pakke fiskekaker

rømme

poteter

brokkoli

brun saus

gulost

prim

koteletter

ris

karrikrydder

hermetisk ananas

løk

purre

kyllingfilet

Skrevet

Fiskekaker

Gulrøtter

(Da rasper du gulrøtter og steker fiskekakene, veldig godt og veldig magert)

Grovt polarbrød

Egg

Paprika

Vårløk

(Lag eggerøre og stek sammen med vårløk og paprika. Putt i et grovt polarbrød.)

Skinke

Basilikum

Agurk

(Ha skinke på brød eller enda bedre, knekkebrød. Strø over basilikum og legg over agurk i skiver. Nam :))

hare1365380455
Skrevet

Fiskekaker

Gulrøtter

(Da rasper du gulrøtter og steker fiskekakene, veldig godt og veldig magert)

Grovt polarbrød

Egg

Paprika

Vårløk

(Lag eggerøre og stek sammen med vårløk og paprika. Putt i et grovt polarbrød.)

Skinke

Basilikum

Agurk

(Ha skinke på brød eller enda bedre, knekkebrød. Strø over basilikum og legg over agurk i skiver. Nam :))

Det siste der hørtes godt ut! Men jeg er ikke vant til kjøttpålegg på knekkebrød. :)

Skrevet

Det siste der hørtes godt ut! Men jeg er ikke vant til kjøttpålegg på knekkebrød. :)

Ikke jeg heller, men det er faktisk veldig godt :)

Om man ikke er så glad i skinke, så kan man bruke kalkunpålegg :)

hare1365380455
Skrevet

Ikke jeg heller, men det er faktisk veldig godt :)

Om man ikke er så glad i skinke, så kan man bruke kalkunpålegg :)

Det hørtes enda bedre ut! Jeg pleier helst ha leverpostei eller ost på knekkebrød.

Så da kan jeg ta med knekkebrød i matpakken og ha pålegget i plastpose ved siden av så knekkebrødet ikke blir mykt. :) (Jeg har gjort det med ost.)

Skrevet

Det hørtes enda bedre ut! Jeg pleier helst ha leverpostei eller ost på knekkebrød.

Så da kan jeg ta med knekkebrød i matpakken og ha pålegget i plastpose ved siden av så knekkebrødet ikke blir mykt. :) (Jeg har gjort det med ost.)

Ja :)

Det finnes jo porsjonspakninger for makrell i tomat og leverpostei. Har du sett de?

hare1365380455
Skrevet

Ja :)

Det finnes jo porsjonspakninger for makrell i tomat og leverpostei. Har du sett de?

Ja, de har jeg sett. Som regel har jeg med brødskiver.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...