Gå til innhold

Om noen svarer blir jeg takknemlig!!!

Anbefalte innlegg

Gjest jenten82
Skrevet

Om jeg går til legevakten i mrg og de finner ut at jeg må ha penicillin, kan jeg få det på en faktura da??

Jeg er i den kjedelige situasjonen at jeg er blakk!

Men tisser blod, og har veldig vondt!!!

Gjest jenten82
Skrevet

Ja, det regner jeg med. De kan ikke nekte deg helsehjelp!

Vet aldri i dette landet! Men regner jo med de vil hjelpe meg!! Har det ikke akkurat godt!!

Skrevet

Vet aldri i dette landet! Men regner jo med de vil hjelpe meg!! Har det ikke akkurat godt!!

Ja, du må jo til apoteket og det er vel ikke akkurat vanlig å gi uten medisiner uten betaling. Har du ingen du kan låne penger av?

Gjest jenten82
Skrevet

Antibiotika for UVI er vanligvis veldig billig.

Jeg har 53 kr fram til onsdag......... Men får nok faktura, ringer i mrg tidlig! Eller i kveld om jeg ikke får sove!

Skrevet

Jeg har 53 kr fram til onsdag......... Men får nok faktura, ringer i mrg tidlig! Eller i kveld om jeg ikke får sove!

Du har ikke mastercard eller noe da? Kan jo ta ut kontanter eller betale med det?

Skrevet

Du får ikke medisinene på legevakta, kun en resept, du må betale på apoteket. Lån noen kroner av noen eller overtrekk kontoen.

Gjest jenten82
Skrevet

Du har ikke mastercard eller noe da? Kan jo ta ut kontanter eller betale med det?

Har ikke det :( og heller ingen å låne av! Men takker for tips!

Skrevet

Du får jo faktura hos legen.

Trimetoprim fra felleskatalogen

Tabletter, filmdrasjerte: 100 mg: 30 stk. kr 64,20, 100 stk. kr 132,80. 160 mg: 100 stk. kr 236,50, Enpac: 6 stk. kr 47,20, 10 stk. kr 60,70, 14 stk. kr 74,30.

Jeg regner med at du vil få en pakke med 10 altså tre ganger tre dager.

Bactrim og Furandantin er omtrent samme prisen, men Selexid koster over 100 kr.

Skrevet

Jeg synes du skal gå nå jeg. Ikke bra når det kommer blod. Få noen til å kjøre deg da og lykke til!

Skrevet

Du får ikke medisinene på legevakta, kun en resept, du må betale på apoteket. Lån noen kroner av noen eller overtrekk kontoen.

Dersom det haster å komme igang med behandling så kan man få det hos legevakt. Jeg fikk til et av barna en gang. Men det er kanskje ulikt fra sted til sted.....

Skrevet

Har ikke det :( og heller ingen å låne av! Men takker for tips!

Uff, det var dumt. Håper det ordner seg. Hvis ikke kan du alltids få låne av meg. :)

Skrevet

Du får faktura både på legevakta og på apoteket. Har gjort dette flere ganger når jeg har fulgt pasienter dit. Og ring helst i kveld, så får du startet behandling raskere.

Gjest jenten82
Skrevet

Uff, det var dumt. Håper det ordner seg. Hvis ikke kan du alltids få låne av meg. :)

Så søtt ;) Takker! Ringer nå jeg, og kommer meg avgårde.. Tror det er det beste!

Takk for svar alle sammen!!!

Skrevet

Dersom det haster å komme igang med behandling så kan man få det hos legevakt. Jeg fikk til et av barna en gang. Men det er kanskje ulikt fra sted til sted.....

Får du det om det er døgnåpent apotek i byen også?

Skrevet

Får du det om det er døgnåpent apotek i byen også?

Det har vi aldri hatt....Døgnåpent altså? Har dere hatt det lenge? Oslo?

Skrevet

I Oslo har det vært et døgnåpent apotek så lenge jeg kan huske. Og det er lenge :o)

Skrevet

I Oslo har det vært et døgnåpent apotek så lenge jeg kan huske. Og det er lenge :o)

Guri...jeg har ikke hørt at vi har det, men du skal se jeg tar feil. Ikke mer enn ett år siden (tror jeg) stod jeg i kø en søndags ettermiddag for å handle på apotek i kristiansand..

Skrevet

Trondheim, men ok - det er vel stengt fra midnatt til kl. 7 på hverdager og til kl. 9 el. 10 i helgene nå, tidligere var det lengre åpningstid mener jeg bestemt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...