Gå til innhold

Om kyss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gør noget godt for helbredet - kys hinanden!

Kys afhjælper stress ved at øge mængden af humørfremmende endorfiner i hjernen.

Kys forbrænder to kalorier pr. minut - og kan føre til yderligere motion.

Kys strammer op på musklerne i dit ansigt (og det er meget billigere end en ansigtsløftning).

"Udveksling af spyt" med en anden styrker dit immunsystem ved at fremme kroppens forsvar.

Det er dejligt og behageligt.

Kysser du mye, du som har vært gift/samboer noen år? Daglig? Vel, det kan gå noen dager mellom hvert kyss her faktisk:)

Skrevet

Vi har vært samboere noen år nå. Jeg mener bestemt vi kysser daglig. Jeg klager i hvertfall hvis jeg ikke får kyss.

Skrevet

Burde nok kysset mer ja! Jeg liker godt å kysse, men de siste dagene har vi vært slitne begge to, så nå tror jeg det er flere dager siden sist.

Skal ta det igjen nå i helga :-)

Skrevet

Vel, vi susser alltid når vi kommer og går i hvertfall, prøver å kysse også hver dag (altså litt mer enn bare et lite smask i farta).

Skrevet

Burde nok kysset mer ja! Jeg liker godt å kysse, men de siste dagene har vi vært slitne begge to, så nå tror jeg det er flere dager siden sist.

Skal ta det igjen nå i helga :-)

Ja det er det vi kan :) Fint å spare opp noen også.

Skrevet

Usj, ennå et minus med å være singel.. Hjelpes meg, har jo ikke kyssa noen på 4 måneder!! Skikkelig iallefall, har jo fått kyss på kinnet. Og en skikkelig goklem av en kjekkas her :-)

Skrevet

Usj, ennå et minus med å være singel.. Hjelpes meg, har jo ikke kyssa noen på 4 måneder!! Skikkelig iallefall, har jo fått kyss på kinnet. Og en skikkelig goklem av en kjekkas her :-)

Du får øve på tommel og pekefinger *tulla* Det kommer nok en flottingst til deg snart :)

Skrevet

Vi er sammen på 10. året, og med unger og greier er det ikke mye klinings om dagen! Men noen tørre nuss blir det i løpet av dagen, før vi drar på jobb og når vi sier god natt.

Savner å kline litt, men glemmer det liksom midt oppi alt det andre.. :-)

Skrevet

Vi er sammen på 10. året, og med unger og greier er det ikke mye klinings om dagen! Men noen tørre nuss blir det i løpet av dagen, før vi drar på jobb og når vi sier god natt.

Savner å kline litt, men glemmer det liksom midt oppi alt det andre.. :-)

Vel, nå er du blitt påminnet det av meg. Tenk -kline- hele helgen :) God helg!! Fort å glemme ja.

Skrevet

Det blir ofte kyss når en av oss går ut døra, og alltid når vi sier natta. Her hos oss klemmes og susses det mye. Med 4 unger blir det sånn. Får en et suss skal jo alle de andre også ha. koselig :)

Skrevet

Det blir ofte kyss når en av oss går ut døra, og alltid når vi sier natta. Her hos oss klemmes og susses det mye. Med 4 unger blir det sånn. Får en et suss skal jo alle de andre også ha. koselig :)

Klemmer er koselig. Får av ungene hver morgen når de drar til skolen, og ved leggetid. Faktisk innimellom også. Unger er hærlige når de vil :)

Skrevet

Klemmer er koselig. Får av ungene hver morgen når de drar til skolen, og ved leggetid. Faktisk innimellom også. Unger er hærlige når de vil :)

Ja, sant de er :) I dag klaget jeg sånn over kranglingen deres. Så kommer de hjem fra skolen og er så blide og glade. Sånn har det egentlig fortsatt til de la seg. Godt å få ladet seg opp til neste økt :)

Skrevet

Vi har vært gift i maange år og gir hverandre nattakyss hver kveld

Skrevet

Ikke hver dag, vi ser jo ikke hverandre hver dag engang. :o(

Men når vi er sammen så prøver jeg å få klint litt hver dag ja. ;o)

Skrevet

Vi har vært sammen mange år. Det blir minimum et kyss hver morgen og hver kveld.

Som regel mange imellom også.

Skrevet

Vi har vært sammen mange år. Det blir minimum et kyss hver morgen og hver kveld.

Som regel mange imellom også.

Her er det ikke snakk om tørre leppekyss altså, men ordentlig klinings! ;o)

Skrevet

Her er det ikke snakk om tørre leppekyss altså, men ordentlig klinings! ;o)

Klart vi kliner! ;-)

Skrevet

Klart vi kliner! ;-)

Herlig! :o) Blir aldri for gammel for en ordentlig klinings med kjæresten!

Skrevet

Vi har vært gift i maange år og gir hverandre nattakyss hver kveld

Koooselig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...