pekkaline Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Gør noget godt for helbredet - kys hinanden! Kys afhjælper stress ved at øge mængden af humørfremmende endorfiner i hjernen. Kys forbrænder to kalorier pr. minut - og kan føre til yderligere motion. Kys strammer op på musklerne i dit ansigt (og det er meget billigere end en ansigtsløftning). "Udveksling af spyt" med en anden styrker dit immunsystem ved at fremme kroppens forsvar. Det er dejligt og behageligt. Kysser du mye, du som har vært gift/samboer noen år? Daglig? Vel, det kan gå noen dager mellom hvert kyss her faktisk:) 0 Siter
Sofline Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Vi har vært samboere noen år nå. Jeg mener bestemt vi kysser daglig. Jeg klager i hvertfall hvis jeg ikke får kyss. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Burde nok kysset mer ja! Jeg liker godt å kysse, men de siste dagene har vi vært slitne begge to, så nå tror jeg det er flere dager siden sist. Skal ta det igjen nå i helga :-) 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Vel, vi susser alltid når vi kommer og går i hvertfall, prøver å kysse også hver dag (altså litt mer enn bare et lite smask i farta). 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. november 2006 Forfatter Skrevet 10. november 2006 Burde nok kysset mer ja! Jeg liker godt å kysse, men de siste dagene har vi vært slitne begge to, så nå tror jeg det er flere dager siden sist. Skal ta det igjen nå i helga :-) Ja det er det vi kan Fint å spare opp noen også. 0 Siter
Tralla Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Usj, ennå et minus med å være singel.. Hjelpes meg, har jo ikke kyssa noen på 4 måneder!! Skikkelig iallefall, har jo fått kyss på kinnet. Og en skikkelig goklem av en kjekkas her :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. november 2006 Forfatter Skrevet 10. november 2006 Usj, ennå et minus med å være singel.. Hjelpes meg, har jo ikke kyssa noen på 4 måneder!! Skikkelig iallefall, har jo fått kyss på kinnet. Og en skikkelig goklem av en kjekkas her :-) Du får øve på tommel og pekefinger *tulla* Det kommer nok en flottingst til deg snart 0 Siter
Gjest mij Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Vi er sammen på 10. året, og med unger og greier er det ikke mye klinings om dagen! Men noen tørre nuss blir det i løpet av dagen, før vi drar på jobb og når vi sier god natt. Savner å kline litt, men glemmer det liksom midt oppi alt det andre.. :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. november 2006 Forfatter Skrevet 10. november 2006 Vi er sammen på 10. året, og med unger og greier er det ikke mye klinings om dagen! Men noen tørre nuss blir det i løpet av dagen, før vi drar på jobb og når vi sier god natt. Savner å kline litt, men glemmer det liksom midt oppi alt det andre.. :-) Vel, nå er du blitt påminnet det av meg. Tenk -kline- hele helgen God helg!! Fort å glemme ja. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Det blir ofte kyss når en av oss går ut døra, og alltid når vi sier natta. Her hos oss klemmes og susses det mye. Med 4 unger blir det sånn. Får en et suss skal jo alle de andre også ha. koselig 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. november 2006 Forfatter Skrevet 10. november 2006 Det blir ofte kyss når en av oss går ut døra, og alltid når vi sier natta. Her hos oss klemmes og susses det mye. Med 4 unger blir det sånn. Får en et suss skal jo alle de andre også ha. koselig Klemmer er koselig. Får av ungene hver morgen når de drar til skolen, og ved leggetid. Faktisk innimellom også. Unger er hærlige når de vil 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Klemmer er koselig. Får av ungene hver morgen når de drar til skolen, og ved leggetid. Faktisk innimellom også. Unger er hærlige når de vil Ja, sant de er I dag klaget jeg sånn over kranglingen deres. Så kommer de hjem fra skolen og er så blide og glade. Sånn har det egentlig fortsatt til de la seg. Godt å få ladet seg opp til neste økt 0 Siter
Mista nikket Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Vi har vært gift i maange år og gir hverandre nattakyss hver kveld 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Ikke hver dag, vi ser jo ikke hverandre hver dag engang. ( Men når vi er sammen så prøver jeg å få klint litt hver dag ja. ;o) 0 Siter
Gyda Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Vi har vært sammen mange år. Det blir minimum et kyss hver morgen og hver kveld. Som regel mange imellom også. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Vi har vært sammen mange år. Det blir minimum et kyss hver morgen og hver kveld. Som regel mange imellom også. Her er det ikke snakk om tørre leppekyss altså, men ordentlig klinings! ;o) 0 Siter
Gjest Nymåne Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Vil også ha kjæreste snart! ) 0 Siter
Gyda Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Her er det ikke snakk om tørre leppekyss altså, men ordentlig klinings! ;o) Klart vi kliner! ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Klart vi kliner! ;-) Herlig! ) Blir aldri for gammel for en ordentlig klinings med kjæresten! 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. november 2006 Forfatter Skrevet 11. november 2006 Vi har vært gift i maange år og gir hverandre nattakyss hver kveld Koooselig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.