Gå til innhold

p piller og resept...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må jeg bestille legetime for å få resept på p piller, eller kan jeg bare stikke innom...altså trekke kølapp..og så få resept? Har fått en resept før som kunne brukes 5 ganger, men mista den før jeg hadde brukt opp alle gangene... så er det litt stress å få bestilt legetime nå fordi jeg drar snart... er det mulig å få resept uten å bestille time hos fastlegen, eller må hun undersøke blodtrykk o.l om igjen når jeg skal ha ny resept??

Skrevet

Det kommer an på hvor lenge siden det er siden du har blitt undersøkt sist. Siden du har mistet resepten, antar jeg det vil være OK om du bare kommer og henter en ny. Ring og spør først.

Skrevet

Jeg pleier bare å ringe til legekontoret, så henter jeg resepten dagen etter. Synes det fungerer greit =)

Jeg har faktisk aldri blitt undersøkt mht p-piller, men det regner jeg med kommer av at hun har vært "familielegen" vår i alle år, så hun vet vel det meste om sykehistorien min og sykehistorien til mine foreldre.

Skrevet

Det går an å bestille nye resepter på internett.

Skrevet

Resepter kan du la ligge på apoteket, så slipper du å miste dem...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...