Gå til innhold

Julegave til svigerfar????? Hjelp??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kjøper man i julegave til svigerfar som har "alt"!?

Når vi spør hva han ønsker seg, så sier han bare : "Jeg har så jeg klarer meg!" ;-)

Gjest noen ting
Skrevet

En pose god kaffe, sjokolade, marsipan, bok, ullstrømper, dvd, bok fra hjemstedet hans, dusjsåpe og håndkle eller la ungene lage noe.

Skrevet

Noe å ha det i? :-)

En lokalhistorisk bok (hvis han liker å snakke om "gamle dager") .

En skjorte.

Til han og svigermor sammen (hvis de er sammen): Teater- eller konsertbilletter eller en middag på restaurant, gjerne sammen med dere selv.

Skrevet

Tøffler, bok, system-mappe,noe til bilen, gavekort til frisør?

Skrevet

Tøffler, bok, system-mappe,noe til bilen, gavekort til frisør?

Tror vi har kjøpt alt dette før, bortsett fra frisørtime. Han hadde antagelig ikke skjønt bæret om vi hadde kjøpt frisørtime til han. Hadde nok ledd, men fått mistanke om at han ikke var fin nok på håret ;-)

Takk for tips iallefall:-)

Skrevet

Nå vet jeg jo ingenting om din svigerfar, men prøver meg lell. Min far liker Cappelen sine naturhåndbøker. Hver bok har ett tema, f eks fuglebok, fiskebok, bok om sopp, ville vekster osv.

Sjokolade sammen med ullsokker, en flaske whiskey eller cognac, kryssordbok eller en cd.

Skrevet

Noe å ha det i? :-)

En lokalhistorisk bok (hvis han liker å snakke om "gamle dager") .

En skjorte.

Til han og svigermor sammen (hvis de er sammen): Teater- eller konsertbilletter eller en middag på restaurant, gjerne sammen med dere selv.

Han er for ung til å like å snakke om "gamle dager" ;-)

Bøker leser han ikke så mye av tror jeg...

Teater- eller konsertbilletter hadde kanskje vært noe!

*tenke videre*

Skrevet

En pose god kaffe, sjokolade, marsipan, bok, ullstrømper, dvd, bok fra hjemstedet hans, dusjsåpe og håndkle eller la ungene lage noe.

Mmm, mulig vi kan kjøpe noe av dette som tillegg til en litt større gave. Takk for tips:-)

Skrevet

Nå vet jeg jo ingenting om din svigerfar, men prøver meg lell. Min far liker Cappelen sine naturhåndbøker. Hver bok har ett tema, f eks fuglebok, fiskebok, bok om sopp, ville vekster osv.

Sjokolade sammen med ullsokker, en flaske whiskey eller cognac, kryssordbok eller en cd.

*noterer*

Whiskey og cognac var bra forslag!

Skrevet

Han er for ung til å like å snakke om "gamle dager" ;-)

Bøker leser han ikke så mye av tror jeg...

Teater- eller konsertbilletter hadde kanskje vært noe!

*tenke videre*

Jeg kjenner 40-åringer som snakker om "gamle dager"... :-)

Skrevet

Tror vi har kjøpt alt dette før, bortsett fra frisørtime. Han hadde antagelig ikke skjønt bæret om vi hadde kjøpt frisørtime til han. Hadde nok ledd, men fått mistanke om at han ikke var fin nok på håret ;-)

Takk for tips iallefall:-)

Hehe, dropp frisør ja! En god genser, de slites jo ut etterhvert (om han har fått det før).. Hansker, jaja du kjenner han best. Lykke til!

Gjest julenissen og meg
Skrevet

Vin

Lydbok

Et fenalår

Årets juleakevitt

Kaffe

Et varmt skjerf

En teaterbillett

Blad abonement

Konsertbillett

Steppesko

Skrevet

Jeg kjenner 40-åringer som snakker om "gamle dager"... :-)

Hehe, svigerfar er bare ikke sånn. Kan ikke se for meg han fortelle barnebarna om "gamle dager", men ellers prater han masse med dem om alt mulig :-)

Skrevet

Manualer, for det ønsker jeg meg :o)

Jeg lurer på om han hadde syntes det var bortkasta penger ;-)

Men nå kom jeg på at jeg skal notere manualer på min egen ønskeliste til jul!!

Skrevet

Vin

Lydbok

Et fenalår

Årets juleakevitt

Kaffe

Et varmt skjerf

En teaterbillett

Blad abonement

Konsertbillett

Steppesko

Steppesko hadde han ledd seg ihjæl av, men resten var gode forslag :-)

Skrevet

Jeg lurer på om han hadde syntes det var bortkasta penger ;-)

Men nå kom jeg på at jeg skal notere manualer på min egen ønskeliste til jul!!

2 kg sa fysioterapeuten min :o)

Skrevet

2 kg sa fysioterapeuten min :o)

Takk, takk, da skal jeg ønske meg 2 kg's manualer!!

Skrevet

Swiss card.

På størrelse med et kredittkort. Inneholder minikniv, saks, kulepenn, fortørrelsesglass, skruetrekker osv.

Selges der du kjøper sveitserlommekniv (jernia?)

Er veldig glad i den jeg har:-)

Skrevet

Swiss card.

På størrelse med et kredittkort. Inneholder minikniv, saks, kulepenn, fortørrelsesglass, skruetrekker osv.

Selges der du kjøper sveitserlommekniv (jernia?)

Er veldig glad i den jeg har:-)

Det må jeg sjekke! Høres interessant ut :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...