Gjest togli Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Hva kjøper man i julegave til svigerfar som har "alt"!? Når vi spør hva han ønsker seg, så sier han bare : "Jeg har så jeg klarer meg!" ;-) 0 Siter
Gjest noen ting Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 En pose god kaffe, sjokolade, marsipan, bok, ullstrømper, dvd, bok fra hjemstedet hans, dusjsåpe og håndkle eller la ungene lage noe. 0 Siter
Sofline Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Noe å ha det i? :-) En lokalhistorisk bok (hvis han liker å snakke om "gamle dager") . En skjorte. Til han og svigermor sammen (hvis de er sammen): Teater- eller konsertbilletter eller en middag på restaurant, gjerne sammen med dere selv. 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Tøffler, bok, system-mappe,noe til bilen, gavekort til frisør? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Tøffler, bok, system-mappe,noe til bilen, gavekort til frisør? Tror vi har kjøpt alt dette før, bortsett fra frisørtime. Han hadde antagelig ikke skjønt bæret om vi hadde kjøpt frisørtime til han. Hadde nok ledd, men fått mistanke om at han ikke var fin nok på håret ;-) Takk for tips iallefall:-) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Nå vet jeg jo ingenting om din svigerfar, men prøver meg lell. Min far liker Cappelen sine naturhåndbøker. Hver bok har ett tema, f eks fuglebok, fiskebok, bok om sopp, ville vekster osv. Sjokolade sammen med ullsokker, en flaske whiskey eller cognac, kryssordbok eller en cd. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Noe å ha det i? :-) En lokalhistorisk bok (hvis han liker å snakke om "gamle dager") . En skjorte. Til han og svigermor sammen (hvis de er sammen): Teater- eller konsertbilletter eller en middag på restaurant, gjerne sammen med dere selv. Han er for ung til å like å snakke om "gamle dager" ;-) Bøker leser han ikke så mye av tror jeg... Teater- eller konsertbilletter hadde kanskje vært noe! *tenke videre* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 En pose god kaffe, sjokolade, marsipan, bok, ullstrømper, dvd, bok fra hjemstedet hans, dusjsåpe og håndkle eller la ungene lage noe. Mmm, mulig vi kan kjøpe noe av dette som tillegg til en litt større gave. Takk for tips:-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Nå vet jeg jo ingenting om din svigerfar, men prøver meg lell. Min far liker Cappelen sine naturhåndbøker. Hver bok har ett tema, f eks fuglebok, fiskebok, bok om sopp, ville vekster osv. Sjokolade sammen med ullsokker, en flaske whiskey eller cognac, kryssordbok eller en cd. *noterer* Whiskey og cognac var bra forslag! 0 Siter
Sofline Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Han er for ung til å like å snakke om "gamle dager" ;-) Bøker leser han ikke så mye av tror jeg... Teater- eller konsertbilletter hadde kanskje vært noe! *tenke videre* Jeg kjenner 40-åringer som snakker om "gamle dager"... :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Manualer, for det ønsker jeg meg ) 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Tror vi har kjøpt alt dette før, bortsett fra frisørtime. Han hadde antagelig ikke skjønt bæret om vi hadde kjøpt frisørtime til han. Hadde nok ledd, men fått mistanke om at han ikke var fin nok på håret ;-) Takk for tips iallefall:-) Hehe, dropp frisør ja! En god genser, de slites jo ut etterhvert (om han har fått det før).. Hansker, jaja du kjenner han best. Lykke til! 0 Siter
Gjest julenissen og meg Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Vin Lydbok Et fenalår Årets juleakevitt Kaffe Et varmt skjerf En teaterbillett Blad abonement Konsertbillett Steppesko 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Jeg kjenner 40-åringer som snakker om "gamle dager"... :-) Hehe, svigerfar er bare ikke sånn. Kan ikke se for meg han fortelle barnebarna om "gamle dager", men ellers prater han masse med dem om alt mulig :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Manualer, for det ønsker jeg meg ) Jeg lurer på om han hadde syntes det var bortkasta penger ;-) Men nå kom jeg på at jeg skal notere manualer på min egen ønskeliste til jul!! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Vin Lydbok Et fenalår Årets juleakevitt Kaffe Et varmt skjerf En teaterbillett Blad abonement Konsertbillett Steppesko Steppesko hadde han ledd seg ihjæl av, men resten var gode forslag :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Jeg lurer på om han hadde syntes det var bortkasta penger ;-) Men nå kom jeg på at jeg skal notere manualer på min egen ønskeliste til jul!! 2 kg sa fysioterapeuten min ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 2 kg sa fysioterapeuten min ) Takk, takk, da skal jeg ønske meg 2 kg's manualer!! 0 Siter
calendula Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Swiss card. På størrelse med et kredittkort. Inneholder minikniv, saks, kulepenn, fortørrelsesglass, skruetrekker osv. Selges der du kjøper sveitserlommekniv (jernia?) Er veldig glad i den jeg har:-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 Swiss card. På størrelse med et kredittkort. Inneholder minikniv, saks, kulepenn, fortørrelsesglass, skruetrekker osv. Selges der du kjøper sveitserlommekniv (jernia?) Er veldig glad i den jeg har:-) Det må jeg sjekke! Høres interessant ut :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.