Gå til innhold

Ja, hva gjør man?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter litt med eksen. Vi bor på samme sted og går i samme klasse. Vi er venner men i det siste har jeg vært hos henne og det har endt med at vi har begynt å kose med hverandre og hadde nesten sex. Etter alt dette spurte jeg henne om vi skulle bli sammen igjen og lurte på hva forholdet vårt var for noe. Hun sa at hun ikke visste noe om det, dessuten hadde hun vært hos legen og han sa at hun kanskje underlivskreft. Eksen ble sur på meg at jeg ikke tenkte på henne at hun kanskje hadde kreft. Etter mye frem og tilbake har jeg bestemt meg for å gi slipp på henne. Jeg ble jo kjempelei meg selv om hun var syk. Nå tenker jeg ikke på henne lenger som kjæresteemne. I det siste har jeg merket at hun tar mye på meg. For eks så kan vi sitte i klassen og hun kan kile meg eller slikt. Nå vil jeg ikke ha et slikt kos-og-klem forhold så jeg tar vekk hånden hennes. Tenkte at hun kanskje tok hintet men nei da, hun fortsetter. Idag gjorde hun det samme i klassen og jeg satte meg en plass unna for å vise at jeg ikke ville dette, jeg setter grenser. Har sagt til henne at slikt gjør ikke venner, hvor mange gutter og jenter i klassen gjør dette? På vei hjem fra skolen ville hun ha kos og ville at jeg skulle hjelpe henne med å pakke siden hun skulle hjem en tur. Jeg gjorde ikke det. Vil bare holde dette til skole og ikke noe mer. Jeg er såret fordi at hun lot meg kysse seg flere ganger og hun vet ikke enda. Det orker jeg ikke mer. Jeg prøvde å få en avklaring på forholdet vårt for noen dager siden men da kom ingenting fram. Så jeg sa til henne at hvis du ikke sier noe nå så må jeg tolke dette på min måte. Senere sa hun at vi hadde ikke fått avklart noe og at jeg måtte tenke på at hun er syk. Men guttevennen sin kan hun dra på dans med. Jeg gadd rett og slett ikke mer. Vanligvis har det vært slik at vi drev og kilte hverandre men denne flørten gidder jeg ikke mer. Så jeg tolket dette på min måte. Det jeg lurer på er om hun ikke tar hintene mine eller om jeg si det til henne en gang til at slikt driver ikke venner med og det gjør heller ikke vi lenger.

Skrevet

Er det samme dama som løy på seg en abort? Som nå lyver på seg underlivskreft? Underlivskreft er _meget_ sjeldent på så unge damer.

Hold deg langt unna henne og ikke kom så nær henne at dere har kroppskontakt overhode. Hun høres ut som manipulerende lystløgner og du høres ut til å mangle litt ryggrad.

Skrevet

Er det samme dama som løy på seg en abort? Som nå lyver på seg underlivskreft? Underlivskreft er _meget_ sjeldent på så unge damer.

Hold deg langt unna henne og ikke kom så nær henne at dere har kroppskontakt overhode. Hun høres ut som manipulerende lystløgner og du høres ut til å mangle litt ryggrad.

Skjønner ikke hvem du mener. Og hun har ikke hatt abort. Tror du forveksler meg med en annen.

Skrevet

Skjønner ikke hvem du mener. Og hun har ikke hatt abort. Tror du forveksler meg med en annen.

Ok, skrivemåten din var bare så lik. :o)

Uansett bør du ikke la denne jenta herse sånn med deg.

Skrevet

Ok, skrivemåten din var bare så lik. :o)

Uansett bør du ikke la denne jenta herse sånn med deg.

Det går bra :-) Vi er jo mange mennesker på denne jorden så noen ganger kommer vel likheter.

Nei, skal ikke la henne herse med meg. Har vært lite flink før til å sette grenser men gjør det nå. Før har det vært slik at vi har stadig klådd på hverandre, både på skolen og hjemme. Og gjort mer enn det men er hun slik. Så jeg har bestemt meg for å gi slipp på henne. Nå holder jeg vennskapet vårt til skole og ikke noe mer enn det. Jeg merker at hun stadig vil ta på meg men jeg har tatt hennes hånd bort brysk. Vi kan godt være venner men da skal vi ikke gjøre ting. Mener at jeg har hintet greit på det men hun gir seg ikke. Hun må da skjønne at jeg hver gang hun vil ta på meg så trekker jeg meg unna fordi jeg ikke liker det. Senest på vei hjem fra skolen igår nevnte hun at jeg burde invitere henne på biff. Jeg gadd ikke svare på det. Så ville hun at jeg skulle hjelpe henne med å pakke, jeg hadde gjort det for deg var hennes påstand for det. Jeg lo inni meg og tenkte "yeah right". Er rede til å gi slipp på henne nå men vet også at man ikke bare kan blokkere folk ut av livene sine heller. Så jeg tar følge med henne til skolen men ikke mer enn det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...