Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen er offshore, og selfølgelig må det pipe i instrumentbordet på bilen:)

BREMSBELAGPRUFEN - tysk altså, men hva betyr det????

Skrevet

Trolig et varsel om slitte bremseklosser

Søren, skiftet de for ikke lege siden.... så det kan ikke være bremseveske eller noe sånt????

Skrevet

Søren, skiftet de for ikke lege siden.... så det kan ikke være bremseveske eller noe sånt????

For meg virker det som det er bremseklossene, men skal ikke påstå at jeg har rett.

Når dere hadde siste runden, byttet dere på alle 4 hjul da, eller bare det ene hjulparet?

Skrevet

Ring en VW-forhandler og spør.

De enkleste er ofte det beste ja :-)

Skrevet

Det trenger ikke være bremseklossene, kan være en ledning. vi fikk en slik meld,hadde ganske nye bremseklosser. det var en ledning som måtte skiftes.

Skrevet

Får mange treff på Bremsbelag prüfen. Betyr vel noe sånt som sjekk bremse...

Skrevet

Mest sannsynlig er det et varsel om at bremseklossene må skiftes snart. Men det er ingen bråhast så ta det med ro:-)

Skrevet

For meg virker det som det er bremseklossene, men skal ikke påstå at jeg har rett.

Når dere hadde siste runden, byttet dere på alle 4 hjul da, eller bare det ene hjulparet?

Skiftet de i mars, skiftet også bremseveske, men det var bare de to forreste bremseklossene.

PS: får ikke tak io bilforhandler i dag. Kanskje stengt, det er jo lørdag, for det var faktisk det første jeg tenkte på..

Men, men bare jeg ikke trenger å parkere bilen øyeblikkelig så er det jo greit

Skrevet

Skiftet de i mars, skiftet også bremseveske, men det var bare de to forreste bremseklossene.

PS: får ikke tak io bilforhandler i dag. Kanskje stengt, det er jo lørdag, for det var faktisk det første jeg tenkte på..

Men, men bare jeg ikke trenger å parkere bilen øyeblikkelig så er det jo greit

Dakan det være de bak som er slitt nå da. Det ligger noen sensorer der som skal varsle at nå er det på tide å bytte *før* de blir så slitt at du ødelegger skivene i tillegg. Da blir det en dyrere affære.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...