maia74 Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Mannen er offshore, og selfølgelig må det pipe i instrumentbordet på bilen:) BREMSBELAGPRUFEN - tysk altså, men hva betyr det???? 0 Siter
McLoud Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Trolig et varsel om slitte bremseklosser 0 Siter
maia74 Skrevet 11. november 2006 Forfatter Skrevet 11. november 2006 Trolig et varsel om slitte bremseklosser Søren, skiftet de for ikke lege siden.... så det kan ikke være bremseveske eller noe sånt???? 0 Siter
McLoud Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Søren, skiftet de for ikke lege siden.... så det kan ikke være bremseveske eller noe sånt???? For meg virker det som det er bremseklossene, men skal ikke påstå at jeg har rett. Når dere hadde siste runden, byttet dere på alle 4 hjul da, eller bare det ene hjulparet? 0 Siter
McLoud Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Ring en VW-forhandler og spør. De enkleste er ofte det beste ja :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 De enkleste er ofte det beste ja :-) Nemlig. ) 0 Siter
ihlie Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Det trenger ikke være bremseklossene, kan være en ledning. vi fikk en slik meld,hadde ganske nye bremseklosser. det var en ledning som måtte skiftes. 0 Siter
fresja Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Får mange treff på Bremsbelag prüfen. Betyr vel noe sånt som sjekk bremse... 0 Siter
mrxx Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Mest sannsynlig er det et varsel om at bremseklossene må skiftes snart. Men det er ingen bråhast så ta det med ro:-) 0 Siter
maia74 Skrevet 11. november 2006 Forfatter Skrevet 11. november 2006 For meg virker det som det er bremseklossene, men skal ikke påstå at jeg har rett. Når dere hadde siste runden, byttet dere på alle 4 hjul da, eller bare det ene hjulparet? Skiftet de i mars, skiftet også bremseveske, men det var bare de to forreste bremseklossene. PS: får ikke tak io bilforhandler i dag. Kanskje stengt, det er jo lørdag, for det var faktisk det første jeg tenkte på.. Men, men bare jeg ikke trenger å parkere bilen øyeblikkelig så er det jo greit 0 Siter
McLoud Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Skiftet de i mars, skiftet også bremseveske, men det var bare de to forreste bremseklossene. PS: får ikke tak io bilforhandler i dag. Kanskje stengt, det er jo lørdag, for det var faktisk det første jeg tenkte på.. Men, men bare jeg ikke trenger å parkere bilen øyeblikkelig så er det jo greit Dakan det være de bak som er slitt nå da. Det ligger noen sensorer der som skal varsle at nå er det på tide å bytte *før* de blir så slitt at du ødelegger skivene i tillegg. Da blir det en dyrere affære. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.