Gå til innhold

I'm good!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tapetsert for første gang i mitt liv! Selvfølgelig var det en remse midt på veggen som måtte skiftes ut. Og like selvfølgelig viste det seg at tapetrestene etter vedkommende som satte opp tapeten i utgangspunktet ikke var lange nok så jeg måtte skjøte på midten. Jaja, det skal males og det skal komme baderomsinnredning foran så det blir ikke synlig uansett. :o)

Er det forresten noen som vet hvor lenge limet må tørke før jeg kan legge på grunning og maling? På boksen står det at dersom man legger det i dusj eller ved badekar så må det tørke en uke (!) før man dusjer/bader, men det er ikke tilfelle her. Bør den høyden alikevel stå en uke før jeg grunner og maler? Vanlig romtemperatur (litt kjølig kanskje) og en ventil på badet, døra åpen.

Skrevet

Flink du er! :-)

Da vi satte opp tapet, sto det at det måtte tørke et døgn før vi kunne begynne å male.

Skrevet

Jeg hadde satt inn en ovn og malt i morgen :-)

Har bare en oljeovn og den tør jeg ikke sette på når jeg er ute eller når jeg sover så det har vel liten hensikt egentlig. Lar døra stå oppe og tar sjansen på å male i morra alikevel jeg. :o)

Skrevet

Har bare en oljeovn og den tør jeg ikke sette på når jeg er ute eller når jeg sover så det har vel liten hensikt egentlig. Lar døra stå oppe og tar sjansen på å male i morra alikevel jeg. :o)

Det går sikkert bra.

Jeg beundrer pågangsmotet ditt. Burde nok tatt et skikkelig tak her hjemme jeg også. Låner du bort litt arbeidslyst?;-)

Skrevet

Det går sikkert bra.

Jeg beundrer pågangsmotet ditt. Burde nok tatt et skikkelig tak her hjemme jeg også. Låner du bort litt arbeidslyst?;-)

Den lille arbeidslysten jeg har er ikke stor nok til å dele tror jeg, men jeg var bare så fordømt lei av badet mitt at jeg var nødt! :o)

Skrevet

Den lille arbeidslysten jeg har er ikke stor nok til å dele tror jeg, men jeg var bare så fordømt lei av badet mitt at jeg var nødt! :o)

Da får jeg prøve å finne min egen arbeidslyst - engang...

Men det blir nok ingen oppussing i dag. Kun en helt vanlig helgevask for å få skremt vekk alle de lodne kaninene som flyr rundt her.

God helg! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...