Gå til innhold

Hva var DIN beste hjelp?

Gjest da du hadde kjærlighetssorg?

Anbefalte innlegg

Gjest da du hadde kjærlighetssorg?
Skrevet

Min første pågår nå og den går opp og ned. Et par måneder har jeg det ganske ok, men så går jeg på en liten smell.

Hva var din beste hjelp da du hadde kjærlighetssorg?

Skrevet

Venner og DOL! :o) Jeg hadde heldigvis noen nøye utvalgte som fikk gjennomgå og som jeg kunne fortelle alt til, andre (som dol) fikk deler av historien når det gikk for seg. :o) Noen å snakke med er uhyre viktig, noen som kan trøste deg og som gidder å lytte samme hva du har utav deg.

Skrevet

Å finne en ny, eller flørte med andre ;/

Eventuelt besøke gode venner (som ikke er nyforelska), og holde seg i aktivitet.

Skrevet

Hm, jeg har aldri har kjærlighetssorg, heller jeg som har knust hjerter i min tid(rødme).

Men mitt tips, om jeg skal leve meg inn i situasjonen, er å finne en ny kjærlighet fortere enn svint, da går sorgen fortere over.

Skrevet

Hm, jeg har aldri har kjærlighetssorg, heller jeg som har knust hjerter i min tid(rødme).

Men mitt tips, om jeg skal leve meg inn i situasjonen, er å finne en ny kjærlighet fortere enn svint, da går sorgen fortere over.

Hvis det er kuren, så er det ikke kjærlighetssorg du har, da er du bare redd for å være alene/skuffet over å bli forlatt.

Skrevet

Hvis det er kuren, så er det ikke kjærlighetssorg du har, da er du bare redd for å være alene/skuffet over å bli forlatt.

Tja kanskje. Jeg har ikke så mye erfaring med sånt, det var alltid jeg som gjorde det slutt inntil jeg fant min bedre halvdel.

Har hatt samme partner et halvt liv,siden jeg var tenåring. Håper det varer livet ut! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...