Gå til innhold

Farsdagspresang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min far drar til syden i dag. :o) Faren til ungene får en tekstmelding med "God farsdag".

Skrevet

han får vite at han ska bli pappa igjen for 3 gang:)

og en syngende blomsterbukett:)

Gjest Anti lillemus, bedreviter og brette ut alt og alle på nette jent
Skrevet

Min far drar til syden i dag. :o) Faren til ungene får en tekstmelding med "God farsdag".

Så er jo du kjip i utgangspunktet da.

Tekstemelding med god farsdag, var det sånn du ordnet det før skilsmissen også, eller er du bare bitter og grinete.

Skrevet

En telefon til min far, vi besøker graven til svigerfar og min mann får ei kake tror jeg...

Skrevet

Tekstemelding med god farsdag, var det sånn du ordnet det før skilsmissen også, eller er du bare bitter og grinete.

Hva faen har du imot Lillemus?

Det er vel hennes valg hva hun vil skrive om.

Grav deg ned igjen i dumpa du kom fra istedenfor å komme med sånne idiotkommentarer til Lillemus, og ikke engang ha guts til å stå fram med nicket ditt.

Skrevet

Middag til min egen pappa, baker vel en kake også.

Eksen (pappaen til sønnen min)... Vet ikke ennå. Han kan ikke komme på middag, så kanskje jeg lager favorittretten hans som han kan spise når han kommer hjem.

Skrevet

Hva faen har du imot Lillemus?

Det er vel hennes valg hva hun vil skrive om.

Grav deg ned igjen i dumpa du kom fra istedenfor å komme med sånne idiotkommentarer til Lillemus, og ikke engang ha guts til å stå fram med nicket ditt.

Det er bare den søte stalkeren min som er ute igjen vet du. :o)

Og siden jeg (og pappan og stemor og alle som kjenner meg) vet at jeg overhode ikke er bitter og gretten så gadd jeg ikke svare. :o)

Gjest theoline
Skrevet

Ho ho ho, da er jeg enda kjipere enn Lillemus, sender ikke engang en tekstmelding til barnets far jeg!

Men føler meg ikke så kjip akkurat da, hmmmm..

Skrevet

Og siden jeg (og pappan og stemor og alle som kjenner meg) vet at jeg overhode ikke er bitter og gretten så gadd jeg ikke svare. :o)

ok,skjønner.

Vet hva det vil si å bli stalket, og du gjør nok lurt i å drite i det og ikke gidde å svare.

Men jeg syns bare det var så stygt skrevet at jeg ikke kunne la være. Vet jo at du kan svare for deg, jeg ble bare så provosert på dine vegne.

H*n må ha et patetisk liv som vil bruke tid på å drive på som stalker.

Bra du ikke tar det til deg.

Ha en fin helg. :-)

Skrevet

Ho ho ho, da er jeg enda kjipere enn Lillemus, sender ikke engang en tekstmelding til barnets far jeg!

Men føler meg ikke så kjip akkurat da, hmmmm..

High five - kjipa! ;o)

Skrevet

ok,skjønner.

Vet hva det vil si å bli stalket, og du gjør nok lurt i å drite i det og ikke gidde å svare.

Men jeg syns bare det var så stygt skrevet at jeg ikke kunne la være. Vet jo at du kan svare for deg, jeg ble bare så provosert på dine vegne.

*haha* Skulle jeg ta til meg det der så hadde jeg vært nervevrak for lenge siden. :o)

Ha en fin helg du også!

Skrevet

Var det ikke du som var kjempegod venninne med kjæresten til eksen din?

hare1365380455
Skrevet

Det er nok best å ikke svare, ja.

hare1365380455
Skrevet

ok,skjønner.

I grunnen godt du svarte.

Skrevet

Var det ikke du som var kjempegod venninne med kjæresten til eksen din?

Jo, vi har nok et usedvanlig godt mor-stemor-forhold har jeg skjønt etterhvert. :o)

Skrevet

Jo, vi har nok et usedvanlig godt mor-stemor-forhold har jeg skjønt etterhvert. :o)

Da var jo den kommentaren skivebom.

Skrevet

For en patetisk dust du er.

Get a life, grow a brain.

Skrevet

For en patetisk dust du er.

Get a life, grow a brain.

Å - jeg elsker det når menn kommer og forsvarer meg!

*Spiller liten og hjelpeløs* ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...