Nellie Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Hei Hva får far i presang i morgen? *tom for ideer* 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Min far drar til syden i dag. ) Faren til ungene får en tekstmelding med "God farsdag". 0 Siter
amber sun Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Ingen presang, men jeg skal bake en kake. :-) 0 Siter
Gjest flammen Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 han får vite at han ska bli pappa igjen for 3 gang:) og en syngende blomsterbukett:) 0 Siter
Gjest Anti lillemus, bedreviter og brette ut alt og alle på nette jent Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Min far drar til syden i dag. ) Faren til ungene får en tekstmelding med "God farsdag". Så er jo du kjip i utgangspunktet da. Tekstemelding med god farsdag, var det sånn du ordnet det før skilsmissen også, eller er du bare bitter og grinete. 0 Siter
Cillimor Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 En telefon til min far, vi besøker graven til svigerfar og min mann får ei kake tror jeg... 0 Siter
amber sun Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Så er jo du kjip i utgangspunktet da. Tekstemelding med god farsdag, var det sånn du ordnet det før skilsmissen også, eller er du bare bitter og grinete. Hva faen har du imot Lillemus? Det er vel hennes valg hva hun vil skrive om. Grav deg ned igjen i dumpa du kom fra istedenfor å komme med sånne idiotkommentarer til Lillemus, og ikke engang ha guts til å stå fram med nicket ditt. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Middag til min egen pappa, baker vel en kake også. Eksen (pappaen til sønnen min)... Vet ikke ennå. Han kan ikke komme på middag, så kanskje jeg lager favorittretten hans som han kan spise når han kommer hjem. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Hva faen har du imot Lillemus? Det er vel hennes valg hva hun vil skrive om. Grav deg ned igjen i dumpa du kom fra istedenfor å komme med sånne idiotkommentarer til Lillemus, og ikke engang ha guts til å stå fram med nicket ditt. Det er bare den søte stalkeren min som er ute igjen vet du. ) Og siden jeg (og pappan og stemor og alle som kjenner meg) vet at jeg overhode ikke er bitter og gretten så gadd jeg ikke svare. ) 0 Siter
Gjest theoline Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Så er jo du kjip i utgangspunktet da. Tekstemelding med god farsdag, var det sånn du ordnet det før skilsmissen også, eller er du bare bitter og grinete. Ho ho ho, da er jeg enda kjipere enn Lillemus, sender ikke engang en tekstmelding til barnets far jeg! Men føler meg ikke så kjip akkurat da, hmmmm.. 0 Siter
amber sun Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Det er bare den søte stalkeren min som er ute igjen vet du. ) Og siden jeg (og pappan og stemor og alle som kjenner meg) vet at jeg overhode ikke er bitter og gretten så gadd jeg ikke svare. ) ok,skjønner. Vet hva det vil si å bli stalket, og du gjør nok lurt i å drite i det og ikke gidde å svare. Men jeg syns bare det var så stygt skrevet at jeg ikke kunne la være. Vet jo at du kan svare for deg, jeg ble bare så provosert på dine vegne. H*n må ha et patetisk liv som vil bruke tid på å drive på som stalker. Bra du ikke tar det til deg. Ha en fin helg. :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Ho ho ho, da er jeg enda kjipere enn Lillemus, sender ikke engang en tekstmelding til barnets far jeg! Men føler meg ikke så kjip akkurat da, hmmmm.. High five - kjipa! ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 ok,skjønner. Vet hva det vil si å bli stalket, og du gjør nok lurt i å drite i det og ikke gidde å svare. Men jeg syns bare det var så stygt skrevet at jeg ikke kunne la være. Vet jo at du kan svare for deg, jeg ble bare så provosert på dine vegne. H*n må ha et patetisk liv som vil bruke tid på å drive på som stalker. Bra du ikke tar det til deg. Ha en fin helg. :-) *haha* Skulle jeg ta til meg det der så hadde jeg vært nervevrak for lenge siden. ) Ha en fin helg du også! 0 Siter
DarkPink Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Det er bare den søte stalkeren min som er ute igjen vet du. ) Og siden jeg (og pappan og stemor og alle som kjenner meg) vet at jeg overhode ikke er bitter og gretten så gadd jeg ikke svare. ) Var det ikke du som var kjempegod venninne med kjæresten til eksen din? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Det er bare den søte stalkeren min som er ute igjen vet du. ) Og siden jeg (og pappan og stemor og alle som kjenner meg) vet at jeg overhode ikke er bitter og gretten så gadd jeg ikke svare. ) Det er nok best å ikke svare, ja. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 ok,skjønner. Vet hva det vil si å bli stalket, og du gjør nok lurt i å drite i det og ikke gidde å svare. Men jeg syns bare det var så stygt skrevet at jeg ikke kunne la være. Vet jo at du kan svare for deg, jeg ble bare så provosert på dine vegne. H*n må ha et patetisk liv som vil bruke tid på å drive på som stalker. Bra du ikke tar det til deg. Ha en fin helg. :-) I grunnen godt du svarte. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Var det ikke du som var kjempegod venninne med kjæresten til eksen din? Jo, vi har nok et usedvanlig godt mor-stemor-forhold har jeg skjønt etterhvert. ) 0 Siter
DarkPink Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Jo, vi har nok et usedvanlig godt mor-stemor-forhold har jeg skjønt etterhvert. ) Da var jo den kommentaren skivebom. 0 Siter
McLoud Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Så er jo du kjip i utgangspunktet da. Tekstemelding med god farsdag, var det sånn du ordnet det før skilsmissen også, eller er du bare bitter og grinete. For en patetisk dust du er. Get a life, grow a brain. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 For en patetisk dust du er. Get a life, grow a brain. Å - jeg elsker det når menn kommer og forsvarer meg! *Spiller liten og hjelpeløs* ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.