Gå til innhold

Farsdagspresang

Anbefalte innlegg

Skrevet

han får vite at han ska bli pappa igjen for 3 gang:)

og en syngende blomsterbukett:)

Wow, det var litt av en gave :-).

Gjest catiki21
Skrevet

Wow, det var litt av en gave :-).

Må henge meg på her jeg også. Min pappa får et skrevet kort fra meg, får det i posten idag da:-)!!! Min mamma har kjøpt en genser til han fra meg siden jeg studerer 60 mil unna. Ellers blir det å gi litt spesiell oppmerksomhet ved juletider når jeg skal hjem, litt mer enn bare ved julaften:-)!!!

Skrevet

Jeg bor 50 mil fra foreldrene mine for tida, så jeg har bestilt en kake på www.nettbakeriet.no. Marsipankake, for det er det beste han vet.

Skrevet

Så er jo du kjip i utgangspunktet da.

Tekstemelding med god farsdag, var det sånn du ordnet det før skilsmissen også, eller er du bare bitter og grinete.

Du er nå passe dust, da.

hare1365380455
Skrevet

Gratulerer!

Skrevet

Pappa får vel en mail, han er på jobb.

Guttungen skal få lage en kake tror jeg, har ikke handlet inn noe, før var jeg veldig flink og kjøpte presanger. Nå blir det kort som guttungen lager, og som sagt, kanskje en kake.

Skrevet

Først skal han få sove så lenge han vil, få frokost på sengen, og vi har jkøpt en parfyme og dusjkrem.

Gjest trultemor26
Skrevet

Pappaen min får sudoku-kalender!

1 oppgave per dag i hele 2007! Han er hekta på Sudoku.

Skrevet

Det ble verktøykasse (han sa, -"det er jo farsdag i morgen, jeg ønsker deg den verktøykassa" For en luring :)

Og så handlet jeg tre gensere. Jada, nå gjenstår kaffe på sengekanten ;)

Gjest lovelyladylumps
Skrevet

Min kjære får et par Ullvangsokker (for det var KUN det han ville ha) men vi har i tillegg kjøpt en stilig skjorte til han.

Det får han sammen med frokost på senga, og kake på ettermiddagen sammen med svigerforeldrene sine:)

Min far får en CD-plate med "de glade 50-åra" eller noe sånt. Tenkte det måtte passe bra:)

Gjest Flystripa
Skrevet

2 flaxlodd (han må dele evt gevinst med meg ;o) )

Skrevet

Far fikk roser i går, ( kunne ikke vente med å sette de i vann til i dag) Og i dag tidlig fikk han et hjemmelaget kort, og en deilig Norheim flisjakka.

kaker får vi senere.

Skrevet

Gratulerer !!! Så fint presang å få høre på morgenen!!

Skrevet

Hvor fant du det? Hadde vært en glimrende julegave til en jeg kjenner!

Gjest trultemor26
Skrevet

På Ark

Gjest trultemor26
Skrevet

Hvor fant du det? Hadde vært en glimrende julegave til en jeg kjenner!

På Ark

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...