Gå til innhold

Når kan barn reise alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Squishy har nå blitt 15 måneder og Angelica vil gjerne at han skal komme på besøk.

En flytur innenlands tar jo begrenset med tid, han klarer seg vel?

Det går flytog her i fra til Gardermoen, så jeg tenkte at jeg setter han på det. Gate-nummer og slikt burde han klare å finne, han kan tross alt telle til tre.

Hva tror dere?

• Svar 229
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

56

• Glimtipper

44

• hare1365380455

29

• amber sun

24

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg skal ringe Gardemoen og si fra at han må få en gate innen 1 og 3.

For å gjøre det litt enklere så kan jeg hente han på flyplassen når han kommer hit.

Skrevet

Selvfølgelig, såpass må man kunne forvente av et ekte dol-barn. ;o)

Skrevet

Det går sikkert fint, Glimtipper.

Så lenge han kan telle til 3, så greier han seg uten problemer.

Du kan jo sette et skilt med "jeg reiser alene" rundt halsen hans, sånn for sikkerhets skyld.

Men han kommer nok fram.

Blir nok en morsom tur for gutten det. *s*

Skrevet

Bare pass på at han ikke har mer enn 100 ml på tåteflaska si, ellers får han den ikke med ombord...

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163244146' post='3383809]

Jeg skal ringe Gardemoen og si fra at han må få en gate innen 1 og 3.

For å gjøre det litt enklere så kan jeg hente han på flyplassen når han kommer hit.

Jeg tenkte i grunnen å gi han penger til taxi, men flott at du kan hente han! :)

Skrevet

Selvfølgelig, såpass må man kunne forvente av et ekte dol-barn. ;o)

Ja, jeg synes han er litt for avhengig av hjelp til alt mulig, så nå er det på tide å sparke han ut av redet! :)

Skrevet

Jeg tenkte i grunnen å gi han penger til taxi, men flott at du kan hente han! :)

Da bruker vi heller pengene på øl.

Skrevet

Du kan jo sette et skilt med "jeg reiser alene" rundt halsen hans, sånn for sikkerhets skyld.

Men han kommer nok fram.

"Du kan jo sette et skilt med "jeg reiser alene" rundt halsen hans, sånn for sikkerhets skyld."

Ja, hvis ikke kan jo noen finne på å plukke han opp og tro han ikke greier seg selv.

Skrevet

Men han kommer nok fram.

Tenk på alle de opplevelsene da!!

Kan skryte til kompisene sine i dagvis om dette

Skrevet

Bare pass på at han ikke har mer enn 100 ml på tåteflaska si, ellers får han den ikke med ombord...

Hm... Der sa du noe. Vel, vel. På tide han slutter med tåteflaske uansett. Ingen gode DOL-barn bruker slikt etter 9 måneder uansett.

Skrevet

Godt poeng!

Synd han ikke skal utenlands. Da kunne han ha kjøpt noe røyk og sprit til meg

Skrevet

"Du kan jo sette et skilt med "jeg reiser alene" rundt halsen hans, sånn for sikkerhets skyld."

Ja, hvis ikke kan jo noen finne på å plukke han opp og tro han ikke greier seg selv.

Nettopp det jeg tenkte på. Noen har det jo med å putte puter under armene på avkommet.

De trenger å prøve seg litt, og han er mer enn stor nok til å bli sparket ut fra redet, som du skrev. :-P

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163244431' post='3383825]

Da bruker vi heller pengene på øl.

Ok, øl er greit. Men ikke gi han sprit, da blir han så hissig.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163244554' post='3383831]

Godt poeng!

hahaha!

Ånei, nå starter de bra trådene, og jeg må lage middag. .-(

Jeg får sjekke innom senere, for dette må jeg ikke gå glipp av!

Skrevet

Ok, øl er greit. Men ikke gi han sprit, da blir han så hissig.

LOL LOL!

Ler så jeg får vondt i magen her nå.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163244554' post='3383831]

Godt poeng!

Ja, det var gørrkjedelig...Kan ikke sende han via Danmark da? Litt smuglererfaring er bare godt å ha i bagasjen til senere i livet...!

Skrevet

Ja, det var gørrkjedelig...Kan ikke sende han via Danmark da? Litt smuglererfaring er bare godt å ha i bagasjen til senere i livet...!

Der sier du noe. En tur på danskebåten er ikke å forakte når man skal ut og se verden.

Skrevet

hahaha!

Ånei, nå starter de bra trådene, og jeg må lage middag. .-(

Jeg får sjekke innom senere, for dette må jeg ikke gå glipp av!

Det var en tidlig middag.. :)

Skrevet

Så lur du er!!

*Bestille billett*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...