Glimtipper Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Squishy har nå blitt 15 måneder og Angelica vil gjerne at han skal komme på besøk. En flytur innenlands tar jo begrenset med tid, han klarer seg vel? Det går flytog her i fra til Gardermoen, så jeg tenkte at jeg setter han på det. Gate-nummer og slikt burde han klare å finne, han kan tross alt telle til tre. Hva tror dere? 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Jeg skal ringe Gardemoen og si fra at han må få en gate innen 1 og 3. For å gjøre det litt enklere så kan jeg hente han på flyplassen når han kommer hit. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Selvfølgelig, såpass må man kunne forvente av et ekte dol-barn. ;o) 0 Siter
amber sun Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Det går sikkert fint, Glimtipper. Så lenge han kan telle til 3, så greier han seg uten problemer. Du kan jo sette et skilt med "jeg reiser alene" rundt halsen hans, sånn for sikkerhets skyld. Men han kommer nok fram. Blir nok en morsom tur for gutten det. *s* 0 Siter
hidi Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Bare pass på at han ikke har mer enn 100 ml på tåteflaska si, ellers får han den ikke med ombord... 0 Siter
Glimtipper Skrevet 11. november 2006 Forfatter Skrevet 11. november 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1163244146' post='3383809] Jeg skal ringe Gardemoen og si fra at han må få en gate innen 1 og 3. For å gjøre det litt enklere så kan jeg hente han på flyplassen når han kommer hit. Jeg tenkte i grunnen å gi han penger til taxi, men flott at du kan hente han! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 11. november 2006 Forfatter Skrevet 11. november 2006 Selvfølgelig, såpass må man kunne forvente av et ekte dol-barn. ;o) Ja, jeg synes han er litt for avhengig av hjelp til alt mulig, så nå er det på tide å sparke han ut av redet! 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Jeg tenkte i grunnen å gi han penger til taxi, men flott at du kan hente han! Da bruker vi heller pengene på øl. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 11. november 2006 Forfatter Skrevet 11. november 2006 Det går sikkert fint, Glimtipper. Så lenge han kan telle til 3, så greier han seg uten problemer. Du kan jo sette et skilt med "jeg reiser alene" rundt halsen hans, sånn for sikkerhets skyld. Men han kommer nok fram. Blir nok en morsom tur for gutten det. *s* "Du kan jo sette et skilt med "jeg reiser alene" rundt halsen hans, sånn for sikkerhets skyld." Ja, hvis ikke kan jo noen finne på å plukke han opp og tro han ikke greier seg selv. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Det går sikkert fint, Glimtipper. Så lenge han kan telle til 3, så greier han seg uten problemer. Du kan jo sette et skilt med "jeg reiser alene" rundt halsen hans, sånn for sikkerhets skyld. Men han kommer nok fram. Blir nok en morsom tur for gutten det. *s* Tenk på alle de opplevelsene da!! Kan skryte til kompisene sine i dagvis om dette 0 Siter
Glimtipper Skrevet 11. november 2006 Forfatter Skrevet 11. november 2006 Bare pass på at han ikke har mer enn 100 ml på tåteflaska si, ellers får han den ikke med ombord... Hm... Der sa du noe. Vel, vel. På tide han slutter med tåteflaske uansett. Ingen gode DOL-barn bruker slikt etter 9 måneder uansett. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Bare pass på at han ikke har mer enn 100 ml på tåteflaska si, ellers får han den ikke med ombord... Godt poeng! Synd han ikke skal utenlands. Da kunne han ha kjøpt noe røyk og sprit til meg 0 Siter
amber sun Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 "Du kan jo sette et skilt med "jeg reiser alene" rundt halsen hans, sånn for sikkerhets skyld." Ja, hvis ikke kan jo noen finne på å plukke han opp og tro han ikke greier seg selv. Nettopp det jeg tenkte på. Noen har det jo med å putte puter under armene på avkommet. De trenger å prøve seg litt, og han er mer enn stor nok til å bli sparket ut fra redet, som du skrev. :-P 0 Siter
Glimtipper Skrevet 11. november 2006 Forfatter Skrevet 11. november 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1163244431' post='3383825] Da bruker vi heller pengene på øl. Ok, øl er greit. Men ikke gi han sprit, da blir han så hissig. 0 Siter
amber sun Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1163244554' post='3383831] Godt poeng! Synd han ikke skal utenlands. Da kunne han ha kjøpt noe røyk og sprit til meg hahaha! Ånei, nå starter de bra trådene, og jeg må lage middag. .-( Jeg får sjekke innom senere, for dette må jeg ikke gå glipp av! 0 Siter
amber sun Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Ok, øl er greit. Men ikke gi han sprit, da blir han så hissig. LOL LOL! Ler så jeg får vondt i magen her nå. 0 Siter
hidi Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1163244554' post='3383831] Godt poeng! Synd han ikke skal utenlands. Da kunne han ha kjøpt noe røyk og sprit til meg Ja, det var gørrkjedelig...Kan ikke sende han via Danmark da? Litt smuglererfaring er bare godt å ha i bagasjen til senere i livet...! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 11. november 2006 Forfatter Skrevet 11. november 2006 Ja, det var gørrkjedelig...Kan ikke sende han via Danmark da? Litt smuglererfaring er bare godt å ha i bagasjen til senere i livet...! Der sier du noe. En tur på danskebåten er ikke å forakte når man skal ut og se verden. 0 Siter
flowy Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 hahaha! Ånei, nå starter de bra trådene, og jeg må lage middag. .-( Jeg får sjekke innom senere, for dette må jeg ikke gå glipp av! Det var en tidlig middag.. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Ja, det var gørrkjedelig...Kan ikke sende han via Danmark da? Litt smuglererfaring er bare godt å ha i bagasjen til senere i livet...! Så lur du er!! *Bestille billett* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.