Gå til innhold

Når kan barn reise alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neida, han trenger ikke bruke en eneste krone! Han bare finner seg et fang å sitte på, itt'no problem :P

Hihi.

• Svar 229
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

56

• Glimtipper

44

• hare1365380455

29

• amber sun

24

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ok! Så kan jo du sende dine til Flisa. :)

Mine til flisa? Hm - interessant. Helt greit for meg, det står på flisa. Bare en liten kort togtur, jo.

Eller jeg kan stille dem opp på E6, så kan de haike. Det tror jeg er like greit.

Skrevet

Det må du gjøre!

Kua er litt uregjerlig ennå, så vi må drive og trene henne litt.

Men vi gjør selvfølgelig som alle ansvarlige gårdeiere, kjører på med sprit i høyet - så blir'a så medgjørlig atte.

Og du, be Squishy kjøpe med noen sigaretter til meg også, når han først er utenlands. Så kan du ta dem med til meg når du kommer.

Vi har forresten planer om å ha ei geit her og. Hva syns du om det?

*gjesper* (sto opp klokka fem for å melke den jævla kua)

Og den råmelkspuddingen du lager, amber - det går jo gjetord langt utover Sør-Norges grenser over den!

Du bør få deg et par kyr til og starte masseproduksjon og butikk!

(Og kanskje en okse som kan lage mange gratis kyr til deg også.)

Skrevet

Mine til flisa? Hm - interessant. Helt greit for meg, det står på flisa. Bare en liten kort togtur, jo.

Eller jeg kan stille dem opp på E6, så kan de haike. Det tror jeg er like greit.

Ja, det blir jo mye billigere.

Skrevet

Og den råmelkspuddingen du lager, amber - det går jo gjetord langt utover Sør-Norges grenser over den!

Du bør få deg et par kyr til og starte masseproduksjon og butikk!

(Og kanskje en okse som kan lage mange gratis kyr til deg også.)

Råmelkspudding ja. Stemmer.

Det er der geita kommer inn. Tenkte jeg skulle lage en liten vri på den med geitemelk i. ;-P

Skrevet

Flotters :)

Jeg skal prøve å forklare det til han, men jeg synes han er litt treig. Nå har jeg gitt han flybilletten og han bare spiser på den.

Noe jeg har lurt på... Burde man gi ungene sine mat et par ganger for dagen?

Det kan godt hende det er en god idé, sånn for sikkerhets skyld...

Skrevet

Ja, det blir jo mye billigere.

Nettopp. Jeg tenker mye på penger, skjønner du. :-)

Skrevet

Råmelkspudding ja. Stemmer.

Det er der geita kommer inn. Tenkte jeg skulle lage en liten vri på den med geitemelk i. ;-P

God idé. Og geitekarameller! Det har jeg smakt på en seter på Sunnmøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...