Gå til innhold

Når kan barn reise alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den boka er bra! Den har jeg fått anbefalt på Forum for Kuer og Foreldre, et annet sted på nettet. Der er de svært interesserte i å oppdra kuene mest mulig pedagogisk.

Jeg gleder meg til å lese dette kapittelet.

Har nemlig mistet snart en tredel av hasjåkeren min til den hersens kua, og nå sjangler den bare rundt og kommer ikke når jeg roper på den eller noe. Ikke vil den hente posten eller lære kommandoer heller.

*sukk*

Har du ikke en svigerfar eller noe som kan stille opp?

Tror både du og kua trenger litt avveksling! Ikke rart du er sliten...

• Svar 229
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

56

• Glimtipper

44

• hare1365380455

29

• amber sun

24

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Den står her i bokhylla mi faktisk, så den er topp!

Men da kan jeg kanskje låne den av deg! Så kan du få et par hasjplanter som takk.

hare1365380455
Skrevet

Den boka er bra! Den har jeg fått anbefalt på Forum for Kuer og Foreldre, et annet sted på nettet. Der er de svært interesserte i å oppdra kuene mest mulig pedagogisk.

Jeg gleder meg til å lese dette kapittelet.

Har nemlig mistet snart en tredel av hasjåkeren min til den hersens kua, og nå sjangler den bare rundt og kommer ikke når jeg roper på den eller noe. Ikke vil den hente posten eller lære kommandoer heller.

*sukk*

Det var en nytt forum. Hm.... Der må jeg jammen innom en tur!

Sett på en dance-cd så kommer nok kua tilbake skal du se.

Skrevet

Å! Stemmer det, ja! Og alle ble så misunnelige på meg som fikk den kuleste gaven.

Men nå vet du hva alle får i julegave her i huset....;)

*High five*

Psst.. jeg har faktisk medvirket til et kapittel i boka!

*Rødme*

Skrevet

Hasjku! LOL!

Det er nok løsningen. :-D

Jeg får søke den inn på Sola flyplassen tror jeg.

Kjempesmart! Da vil du jo tjene penger på den og!

Gjest catiki21
Skrevet

Er du bedre nå?

hei. var det til meg du stiller det til hare? Jeg er bedre om det er til meg. Fikk jo diare for to uker siden. Fortsatt løs i magen og er fortsatt ikke sulten. Så ikke mye hun her har spist de siste to ukene. Derfor er jeg også litt ekstra sliten og veldig trøtt. Vært til legen endel ganger, har tatt blodprøver og avføringsprøve denne uka. Venter på svar fra de? Vet du hvor lang tid det tar å få svar på noe såndt? Må til legen igjen til uka. Kan ikke være løs i magen lenger, jeg går gal. Er jo student så her prøver jeg å jobbe med en oppgave, men ikke så morro når jeg sliter så veldig med helsa, desverre.

hare1365380455
Skrevet

Men da kan jeg kanskje låne den av deg! Så kan du få et par hasjplanter som takk.

Avtale! Jeg er med på den. Dessuten har jeg allerede lest boka tre ganger, så nå må jeg ta en pause. Husk å røyke litt før du leser boka, for da ser du alt som står med usynlig skrift også.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163253099' post='3384121]

Har du ikke en svigerfar eller noe som kan stille opp?

Tror både du og kua trenger litt avveksling! Ikke rart du er sliten...

Jo...eller ihvertfall noen i familien. Skjønt jeg har sett naboen smugtitte bort på hasjåkeren, så kanskje jeg kan få han til å passe kua mens jeg får sove ut.

Jeg kan jo betale ham med et par hasjplanter, det er tross alt ikke så mye som forsvinner da, som når kua går løs.

Skrevet

ok. Den skal vel også være barnepike for gjesten din.

Ja.. jeg tror ikke småen til Glimtipper holder ut på nachspielet, så da trenger jeg barnevakt!

hare1365380455
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163253200' post='3384127]

*High five*

Psst.. jeg har faktisk medvirket til et kapittel i boka!

*Rødme*

Har du? *imponert*

Nå må jeg si det forklarer en hel del.

Skrevet

Jo...eller ihvertfall noen i familien. Skjønt jeg har sett naboen smugtitte bort på hasjåkeren, så kanskje jeg kan få han til å passe kua mens jeg får sove ut.

Jeg kan jo betale ham med et par hasjplanter, det er tross alt ikke så mye som forsvinner da, som når kua går løs.

Vet du hva? Jeg har en god ide. Du setter inn en annonse i Aftenbladet der du søker etter kuvakt.

Evt. få den snarest mulig ut i jobb utpå flyplassen

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163253237' post='3384128]

Kjempesmart! Da vil du jo tjene penger på den og!

Ja, nå trenger jeg penger til å utvide hasjåkeren.

Jeg har også tenkt på å sette igang hjemmebrentapparatet i kjelleren. Hva tror du om det?

Jeg har hørt at det er bra for geiter å få hjemmebrent til kveldsen, så sover den bedre.

Skrevet

Avtale! Jeg er med på den. Dessuten har jeg allerede lest boka tre ganger, så nå må jeg ta en pause. Husk å røyke litt før du leser boka, for da ser du alt som står med usynlig skrift også.

Det er det med usynlig skrift jeg har skrevet! *Stolt*

hare1365380455
Skrevet

hei. var det til meg du stiller det til hare? Jeg er bedre om det er til meg. Fikk jo diare for to uker siden. Fortsatt løs i magen og er fortsatt ikke sulten. Så ikke mye hun her har spist de siste to ukene. Derfor er jeg også litt ekstra sliten og veldig trøtt. Vært til legen endel ganger, har tatt blodprøver og avføringsprøve denne uka. Venter på svar fra de? Vet du hvor lang tid det tar å få svar på noe såndt? Må til legen igjen til uka. Kan ikke være løs i magen lenger, jeg går gal. Er jo student så her prøver jeg å jobbe med en oppgave, men ikke så morro når jeg sliter så veldig med helsa, desverre.

Huff, det høres ikke godt ut. Jeg vet ikke hvor lang tid det tar å få svar på prøvene, men du får spørre legen når du skal dit igjen. God bedring! Og prøv å spise litt.... :)

hare1365380455
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163253380' post='3384137]

Det er det med usynlig skrift jeg har skrevet! *Stolt*

*enda mer imponert*

Jeg er rett og slett målløs.....

Skrevet

Ja, nå trenger jeg penger til å utvide hasjåkeren.

Jeg har også tenkt på å sette igang hjemmebrentapparatet i kjelleren. Hva tror du om det?

Jeg har hørt at det er bra for geiter å få hjemmebrent til kveldsen, så sover den bedre.

Jeg tror geita vil ha godt av det! Jeg er btw en jævel på å brenne hb. Du må bare spørre om råd!

Skrevet

Bra du sier fra. Var ikke klar over det med usynlig skrift.

Rart de ikke nevnte noe om det på Forum for kuer og Foreldre. Kanskje de ikke røyker nok hasj der?

Jeg får gå i bresjen og anbefale at de tar noen ekstra røyk når de leser boka.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163253436' post='3384141]

Jeg tror geita vil ha godt av det! Jeg er btw en jævel på å brenne hb. Du må bare spørre om råd!

Du kan være med som konsulent da. Jeg starter brenninga neste uke.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163253345' post='3384135]

Vet du hva? Jeg har en god ide. Du setter inn en annonse i Aftenbladet der du søker etter kuvakt.

Evt. få den snarest mulig ut i jobb utpå flyplassen

Tror jeg satser på flyplassjobbven jeg. Så får jeg penger for'a også.

hare1365380455
Skrevet

Bra du sier fra. Var ikke klar over det med usynlig skrift.

Rart de ikke nevnte noe om det på Forum for kuer og Foreldre. Kanskje de ikke røyker nok hasj der?

Jeg får gå i bresjen og anbefale at de tar noen ekstra røyk når de leser boka.

Gjør det du, og du fikk med deg at det er Angelica som har skrevet det? *imponert*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...