Gå til innhold

Når kan barn reise alene?

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163253436' post='3384141]

Jeg tror geita vil ha godt av det! Jeg er btw en jævel på å brenne hb. Du må bare spørre om råd!

Visste jeg det ikke! Så deg er du som står bak AA (=Absolutt Angelica)?

• Svar 229
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

56

• Glimtipper

44

• hare1365380455

29

• amber sun

24

Mest aktive i denne tråden

hare1365380455
Skrevet

Høres ut som en god avtale det :o)

Det er en kjempegod avtale! Vi får det til!

Skrevet

Den boka er bra! Den har jeg fått anbefalt på Forum for Kuer og Foreldre, et annet sted på nettet. Der er de svært interesserte i å oppdra kuene mest mulig pedagogisk.

Jeg gleder meg til å lese dette kapittelet.

Har nemlig mistet snart en tredel av hasjåkeren min til den hersens kua, og nå sjangler den bare rundt og kommer ikke når jeg roper på den eller noe. Ikke vil den hente posten eller lære kommandoer heller.

*sukk*

Haha, Forum for kuer og foreldre. Genialt :)

Skrevet

Gjør det du, og du fikk med deg at det er Angelica som har skrevet det? *imponert*

Jeg er svært imponert over Angelica ja. Hun viser store talenter!

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163253269' post='3384132]

Ja.. jeg tror ikke småen til Glimtipper holder ut på nachspielet, så da trenger jeg barnevakt!

Nei, han gjør nok ikke det. Trenger noe jævlig med søvn på grunn av all valiumen han stapper i seg.

hare1365380455
Skrevet

Jeg er svært imponert over Angelica ja. Hun viser store talenter!

Brennevinprodusent, forfatter av usynlig tekst, nonne... Hva blir det neste?

Skrevet

Det går fint. Bare du sender med ham litt penger så han kan få kjøpt seg litt drikke ombord på flyet.

Skrevet

Det går fint. Bare du sender med ham litt penger så han kan få kjøpt seg litt drikke ombord på flyet.

Jeg får lære han det internasjonale tegnet for "to øl, takk".

Skrevet

Jeg får lære han det internasjonale tegnet for "to øl, takk".

Neste gang kan du sende ham utenlands så han får med seg kvota... :-)

Skrevet

Neste gang kan du sende ham utenlands så han får med seg kvota... :-)

Ja, vi sender han med danskebåten først, har vi bestemt :) DOLere vet råd :)

Skrevet

Ja, vi sender han med danskebåten først, har vi bestemt :) DOLere vet råd :)

Så må du si til ham at han godt kan stikke en tur innom meg. Jeg kan vise ham butikkene hvor spirten er billigst...

Gjest Persille
Skrevet

Billa blir med og følger ham :)

Hun er 3,5, så da går det heeeelt fint!

Skrevet

Så må du si til ham at han godt kan stikke en tur innom meg. Jeg kan vise ham butikkene hvor spirten er billigst...

Flotters :)

Jeg skal prøve å forklare det til han, men jeg synes han er litt treig. Nå har jeg gitt han flybilletten og han bare spiser på den.

Noe jeg har lurt på... Burde man gi ungene sine mat et par ganger for dagen?

Skrevet

Billa blir med og følger ham :)

Hun er 3,5, så da går det heeeelt fint!

Ja, da er vi i hvert fall safe. Røyker og drikker hun mye, eller? Vil helst ikke at han skal få enda dårligere vaner. Det finnes jo en grense for alt.

Gjest Persille
Skrevet

Ja, da er vi i hvert fall safe. Røyker og drikker hun mye, eller? Vil helst ikke at han skal få enda dårligere vaner. Det finnes jo en grense for alt.

Nei, ikke så mye.

Hun drikker litt rusbrus og sånt innimellom, men ikke vin/øl - det liker hun ikke. Hun røyker ikke heller, men jeg mistenker at faren hennes holder henne med snus.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, noen ganger lurer jeg på intelligensen til den ungen. Jeg sa til han: "Vil du slutte å røyke eller vil du ikke?!". Han svarte ikke, hadde jo munnen full av nikotinplaster.

Ikke rart gutten sliter med snakkingen, tenk alt det limet han får i seg fra plasteret. Han må bli rimelig målbunden.

Skrevet

Nei, han gjør nok ikke det. Trenger noe jævlig med søvn på grunn av all valiumen han stapper i seg.

Det ante meg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...