Gå til innhold

Dermalogica krem til tørr hud

Anbefalte innlegg

Gjest Dermalogica
Skrevet

Har lyst å prøve en slik Dermalogica krem til ansiktet som alle skryter av. Har aldri brukt noen slags krem tidligere. Tok en sånn minitest på helsekosten her en dag hvor de la en strip på huden min og så på fargen. De kunne se at jeg hadde tørr hud. Så hva slags type krem anbefaler dere til ansiktet mitt? Er helt grønn når det gjelder dette. Glemte å si at huden min ikke er så uren, men kanskje litt blass etter røyking. Kommer selvsagt opp en kvise i ny og ne, men ikke noe plagsomt. Vil freshe opp huden min litt.

Skrevet

De har blant annet en som heter activ moist (har ikke prøvd den) og en som heter skin smoothing cream, som jeg syns er veldig bra. Men hvis du går på et parfymeri får du prøve.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...