Gå til innhold

Tips til enkel aktivitet for barn.

Anbefalte innlegg

Gjest i morgen
Skrevet

Jeg skal ha en aktivitet for 20-30 barn, og tenkte å la dem tegne noe. Blir det for kjedelig? Ellers pleier de å lage noe, men jeg har ikke handlet inn noe og har heller ikke tid. Aktiviteten varer bare 15 min også.

Skrevet

Skriv en historie, gjerne med barnas navn, og utelat enkelte ord som barna skal finne på. Les opp historien etterpå. Husker tilbake at det var en vinner "før i tiden"

Skrevet

Skriv en historie, gjerne med barnas navn, og utelat enkelte ord som barna skal finne på. Les opp historien etterpå. Husker tilbake at det var en vinner "før i tiden"

Ja - den er som regel en vinner.

Få barna til å komme med en masse adjektiver først (stor, møkkete, morsom, etc.).

På forhånd har man laget en historie der man utelater akkurat adejektivene (det er viktig å lage den lang nok til at (helst) alle finner igjen sitt ord når man leser opp historien til slutt).

Gjest i morgen
Skrevet

Ja - den er som regel en vinner.

Få barna til å komme med en masse adjektiver først (stor, møkkete, morsom, etc.).

På forhånd har man laget en historie der man utelater akkurat adejektivene (det er viktig å lage den lang nok til at (helst) alle finner igjen sitt ord når man leser opp historien til slutt).

Det blir litt vanskelig og passer ikke helt tror jeg. Det er etter søndagsskolen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...