Gå til innhold

Pus ble sterilisert onsdag. Kan den gå ut i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville ringt til dyrelegen og hørt. Jeg ville ikke sluppet ut katten. Jeg fikk beskjed om å "holde katten i ro" for at såret ikke skulle gå opp etc. i 10 dager.

Ja, det var lett.... ehem.

Uansett, jeg vil ikke anbefale å slippe katten ut, om katten hopper forkjært, kommer utfor en slåsskamp, får infeksjon... så har du mange flere problemer og mer penger å bekymre deg over enn at katten mjauer fordi den vil ut.

Det største problemet er hvis den blir _nødt_ til å stikke av fra feks en hund, slåss med en katt, løpe opp i et tre for å gjemme seg for noen osv. Da kan såret sprekke opp. Ikke bra. Hun bør være inne i minst 10 dager. Da er det meste grodd innvendig i hvertfall...

Det største problemet er hvis den blir _nødt_ til å stikke av fra feks en hund, slåss med en katt, løpe opp i et tre for å gjemme seg for noen osv. Da kan såret sprekke opp. Ikke bra. Hun bør være inne i minst 10 dager. Da er det meste grodd innvendig i hvertfall...

Ja, det måtte du si for du var ikke enig med hatsumomo, lillemus eller meg!

Godt vi har deg til å trippelsjekke!

Annonse

ehhh... Trodde ikke det var straff for å være så ueheldig å svare det samme som andre her? Da får du det travelt, hvis du skal kjefte på alle som gjør det gitt. Sorry, jeg er _så_ lei for at jeg var frekk nok til å mene det samme som deg.

Pøh.

Har lyst til å si at det er faktisk ganske irriterende og sårende når du slenger dritt. Jeg er ikke vant til det, jeg har vært her siden før 2001, og har lagt inn snart 830 innlegg, og folk har ikke følt behov for å "ta meg" før. Kan du slutte å være miniwebmaster? Jeg tror nok Webbis klarer å si fra hvis innleggene mine blir alt for plagsomme. Det er ikke _ditt_ forum, og du har ikke rett til å skremme vekk folk.

Har lyst til å si at det er faktisk ganske irriterende og sårende når du slenger dritt. Jeg er ikke vant til det, jeg har vært her siden før 2001, og har lagt inn snart 830 innlegg, og folk har ikke følt behov for å "ta meg" før. Kan du slutte å være miniwebmaster? Jeg tror nok Webbis klarer å si fra hvis innleggene mine blir alt for plagsomme. Det er ikke _ditt_ forum, og du har ikke rett til å skremme vekk folk.

Da beklager jeg! Ikke meningen å skremme vekk noen! Det ble vel mer spydig enn jeg hadde tenkt.

Beklager så mye, eljo!

Selv om det jo går an å lese de tidligere svarene i en såpass gammel tråd. Var jo bare tre svar...

Vel, det skal vel egentlig ikke være nødvendig å sjekke trådene uansett hvor korte de er før man svarer slik at en ikke svarer likt som noen andre vel?

Det blir for dumt.

Hundre like svar i en tråd er det titt og ofte, det kan tilogmed gi trådstarter en følelse av at svaret er "riktig" hvis mange svarer det samme.

Annonse

Vel, det skal vel egentlig ikke være nødvendig å sjekke trådene uansett hvor korte de er før man svarer slik at en ikke svarer likt som noen andre vel?

Det blir for dumt.

Hundre like svar i en tråd er det titt og ofte, det kan tilogmed gi trådstarter en følelse av at svaret er "riktig" hvis mange svarer det samme.

Nei man MÅÅ jo ikke, og skal ikke være meninga at man får kjeft om man svarer likt som andre. Men når det bare er tre svar går det mye fortere å lese i gjennom de tre svarene, enn å skrive et helt likt svar selv :)

Nei man MÅÅ jo ikke, og skal ikke være meninga at man får kjeft om man svarer likt som andre. Men når det bare er tre svar går det mye fortere å lese i gjennom de tre svarene, enn å skrive et helt likt svar selv :)

Det går fortere å lese gjennom tre enn tyve, men vedkommende som svarte gjorde ikke det av en eller annen grunn og svarte de h*n mente var korrekt på det spørsmålet trådstiller stilte.

Skal da ikke være noe feil i å gjøre det sånn.

Foresten, når h*n svarte slik, hvorfor svarte dere andre det samme først da? Leste ikke dere svarene til de andre heller da eller?

;)

Det går fortere å lese gjennom tre enn tyve, men vedkommende som svarte gjorde ikke det av en eller annen grunn og svarte de h*n mente var korrekt på det spørsmålet trådstiller stilte.

Skal da ikke være noe feil i å gjøre det sånn.

Foresten, når h*n svarte slik, hvorfor svarte dere andre det samme først da? Leste ikke dere svarene til de andre heller da eller?

;)

Jeg er helt enig med deg :) Jeg har ikke protestert på det. Eneste jeg mener er at man kan gjøre det lettere for seg selv ved å lese i gjennom.

Er selvfølgelig ingenting galt med å svare uansett.

Jeg er helt enig med deg :) Jeg har ikke protestert på det. Eneste jeg mener er at man kan gjøre det lettere for seg selv ved å lese i gjennom.

Er selvfølgelig ingenting galt med å svare uansett.

Joda, og jeg bare må få provosere litt med dette når tre svarer det samme og nr. fire får påpakk med "du kunne jo lest de andre svarene først".

Det kunne de andre også ha gjort.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...