Gå til innhold

Former til pepperkaketre av stjerner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På Jernia og den svenske kjeden med kjøkkenting (husker ikke navnet, ett ord) har de ofte løse utstikningsformer, det er ikke usannsynlig at du skulle finne stjerner i flere str der.

Skrevet

På Jernia og den svenske kjeden med kjøkkenting (husker ikke navnet, ett ord) har de ofte løse utstikningsformer, det er ikke usannsynlig at du skulle finne stjerner i flere str der.

Jernia hadde ikke. Åhlens (regner med det var de du mente) har jeg ikke sjekket, men det skal jeg gjøre.

Skrevet

Hvorfor i Trondheim når du kan bestille herfra? http://webshop.cacas.no/. Der ligger treet ditt t.o.m. på tilbud til kr 75 på forsiden. Se nederst.

Pluss en hundrings i frakt ja...

Men de koster kanskje mer enn 175,- i butikken også... Hmmm.... *Bestiller*

Skrevet

Pluss en hundrings i frakt ja...

Men de koster kanskje mer enn 175,- i butikken også... Hmmm.... *Bestiller*

Det lønner seg å bestille mer i samme slengen. Tror det er 100 i frakt uansett. De har veldig mye fine ting der. Kan bli sittende og kikke der inne i mange timer. Og hvis du spør etter lagerliste får du en lang liste med superbillige ting.

Gjest lovelyladylumps
Skrevet

Det var jo kjempefint! Må jo funke greit å bare tegne opp stjerner i forskjellige størrelser på papir, klippe de ut, legge de på pepperkakedeigen og skjære rundt med kniv eller pizzahjul? Tror jeg skal prøve det jeg, billig og greit:) (sånn som jeg lager pepperkakehus).

Skrevet

Det var jo kjempefint! Må jo funke greit å bare tegne opp stjerner i forskjellige størrelser på papir, klippe de ut, legge de på pepperkakedeigen og skjære rundt med kniv eller pizzahjul? Tror jeg skal prøve det jeg, billig og greit:) (sånn som jeg lager pepperkakehus).

Det gjør det jo selvfølgelig, men jeg er lat. :o) Og dette er jo noe jeg kommer til å lage mange år og sikkert flere til hver jul også så jeg investerer like godt i et formsett jeg.

Skrevet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...