Gå til innhold

Paris - igjen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal bestille tur til Paris, og i den forbindelse lurer jeg på hvordan de ulike områdene er. Jeg har googlet og funnet beskrivelser av områdene, men det jeg leser betyr ikke nødvendigvis at stedene er koselige. Jeg er på jakt etter et område ala Majorstuen... Bra butikker og koselig/pene omgivelser. Det må også ligge sentralt til.

Tusen takk - dersom noen har svar til meg :)

Skrevet

Siden ingen har svart deg ennå:

Det er jo så tilfeldig, et strøk kan være koselig, men akkurat DEN gata helt forferdelig, og omvendt. Men selv har jeg likt best venstre bredd, ikke så langt nede mot Seinen som Latinerkvarteret (fryktelig mange folk natt o g dag) men lenger oppe, som Montparnasse (15. arrondissement), og det snobbete men hyggelige St. Germaine (6. arrondissement)- der er det ikke langt til Luxembourghagen, heller. Men det kan være fint over på høyre bredd også, nå. Hipt blitt. Jeg har bodd i sidegater til Boulevard Beaumarchais, ovenfor Place de la Bastille og operaen (den nye) og det har vært fint.

Chance1365380587
Skrevet

http//www.odeonhotel.fr

Koselig, midt i smørøyet a la Majorstua! Bodd der tre ganger nå...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...