Gå til innhold

Engangshansker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jakt etter engangshansker/plasthansker, slike de bruker i feks helsevesenet, men finner det ikke noen sted... noen som har peiling på hvor de selges? :)

Skrevet

På Statoil henger det gratis plasthansker ved pumpene. Pleier å ta med meg en 10 stk hver gang jeg er der. Men de er av veldig tynn plast, ikke av gummi eller noe.

Skrevet

På Statoil henger det gratis plasthansker ved pumpene. Pleier å ta med meg en 10 stk hver gang jeg er der. Men de er av veldig tynn plast, ikke av gummi eller noe.

lol... så kul du er.... synes jeg ser deg ;)

Skrevet

lol... så kul du er.... synes jeg ser deg ;)

hehe ja men det er så praktisk når jeg baker brød. Og når jeg likevel fyller bensin der...

Gjest Persille
Skrevet

Storcash har de billigste, apotekene har ofte, og Rema har innimellom...

Skrevet

hehe ja men det er så praktisk når jeg baker brød. Og når jeg likevel fyller bensin der...

jeg har ikke lappen en gang.. så det ville vel sett temmelig snålt ut om jeg gikk og forsynte meg av hanskene :D:D

Skrevet

Storcash har de billigste, apotekene har ofte, og Rema har innimellom...

Storcash? Lokalbutikk ett eller annet sted? fant ingen hos rema..

Skrevet

Tror man kan få kjøpt i postordre-kataloger, som Nytt og Nyttig? Men det hjelper jo ikke om du trenger dem nå. Ellers er vel apoteket det sikreste..

Skrevet

Tror man kan få kjøpt i postordre-kataloger, som Nytt og Nyttig? Men det hjelper jo ikke om du trenger dem nå. Ellers er vel apoteket det sikreste..

skal sjekke apoteket jeg.... bruker dem når jeg vasker :D Takk for svar!!

Skrevet

Nille har noen veldig rimelige. Skal ikke garantere for at de har "kirurgisk kvalitet", men mer enn bra nok til å beskytte hendene før diverse småjobber som kan være litt grisete.

Gjest Persille
Skrevet

Storcash? Lokalbutikk ett eller annet sted? fant ingen hos rema..

Storcash er det stedet i Oslo der "alle" restauranter, og storkjøkken handler dagligvare - og der har de også remedier man trenger til det, hansker, forkler, hatter, papp-tallerkner osv.

Det ligger på Brobekk, ved det nye renseanlegget.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...