keinstein Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Elevene på husmorskolen hadde mye moro med dette sitatet fra Skjønberg-Ehrkens kokebok i gamle dager. Sjøl har jeg bare tre netter på husmorskolen... og litt erfaring med høner... Noen hønevitser jeg kan bringe videre? 0 Siter
keinstein Skrevet 11. november 2006 Forfatter Skrevet 11. november 2006 En: Hvorfor er det fint med sand i trusa? For at høna skal ha noe å sparke i. 0 Siter
keinstein Skrevet 11. november 2006 Forfatter Skrevet 11. november 2006 Nå vet jeg også opphavet til hønevitsene: en død høne fungerer ofte som en surrogat-skjede for visse menn. Med litt spyling og vask, samt spenefett, så funker det visst bra.... *Mumler: er det ikke noen hønsegårder i nærheten?* 0 Siter
amber sun Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 En: Hvorfor er det fint med sand i trusa? For at høna skal ha noe å sparke i. hahaha, den var morsom! 0 Siter
Gjest nok nå Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Nå vet jeg også opphavet til hønevitsene: en død høne fungerer ofte som en surrogat-skjede for visse menn. Med litt spyling og vask, samt spenefett, så funker det visst bra.... *Mumler: er det ikke noen hønsegårder i nærheten?* Fysj så ekkelt. 0 Siter
keinstein Skrevet 11. november 2006 Forfatter Skrevet 11. november 2006 Fysj så ekkelt. Lever du et beskyttet liv? 0 Siter
Osiris Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Vet du hvorfor høna gikk over veien? Fordi den skulle over på andre sida vel! 0 Siter
cathlin Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 Hvordan få en høne til å fly? Man sender den med posten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.